937fm
Αρχική » Άλλες Ειδήσεις » Ερώτηση Δημήτρη Κωνσταντόπουλου, για τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία
Ερώτηση  Δημήτρη Κωνσταντόπουλου,  για τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία

Ερώτηση Δημήτρη Κωνσταντόπουλου, για τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία

13866873_823559644445027_1969947049_n

Μέσα σε ένα κλίμα συρρίκνωσης του Νηπιαγωγείου (πρόσφατη αύξηση του αναγκαίου αριθμού μαθητών για κάθε τμήμα από 7 σε 14) , έρχεται να προστεθεί η επερχόμενη θεσμοθέτηση του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, το ωράριο του οποίου θα είναι 8:15 – 13:15, ενώ από τις 13:30 – 13:45, το πρόγραμμα θα είναι προαιρετικό.
Επειδή αυτός ο νέος τύπος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου θα προκαλέσει τον κατακερματισμό της γνώσης και θα επικροτήσει την προαιρετικότητα στη μάθηση, ενώ θα αποκλείσει νήπια και προνήπια από το  αγαθό της μάθησης και της γνώσης.
Επειδή το υφιστάμενο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου, συμβάλλει τα μέγιστα  στην ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου, ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Επειδή σύμφωνα με τα όσα έχουν γνωστοποιηθεί, το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Νηπιαγωγείο,  θα προσομοιάζει με το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό σχολείο, δηλαδή θα αποτελείται από δύο αυτόνομα, ημερήσια προγράμματα: το πρωινό και το προαιρετικό μεσημεριανό. Δεν θα υπάρχει δηλαδή συνέχεια στο πρόγραμμα, αλλά δύο κομμάτια που λειτουργούν αυτοτελώς.

Επειδή κάθε σχεδιασμός στην εκπαίδευση πρέπει να εκπορεύεται από πλατύ διάλογο όσων εμπλέκονται (εκπαιδευτική κοινότητα, γονεϊκό κίνημα, πολιτικές δυνάμεις) και με βάση τα όσα πρόσφατα η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει (εθνικός διάλογος)

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός :

1)    Σκοπεύει το αρμόδιο Υπουργείο να προβεί σε νομοθετική ή άλλη ρύθμιση για ενιαίου τύπου Ολοήμερο Νηπιαγωγείο, πριν συζητηθεί εκτενώς το θέμα με τους άμεσα εμπλεκόμενους;
2)    Υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για ενιαίου τύπου Ολοήμερο Νηπιαγωγείο;

Παρακαλείται ο κ. Υπουργός να μας καταθέσει όποια επιστημονική τεκμηρίωση υπάρχει επί του θέματος.

Ο ερωτών Βουλευτής

Δημήτρης Κωνσταντόπουλος