To γαϊτανάκι των θετικών και αρνητικών διαστάσεων της παραχώρησης (ιδιωτικοποίησης για να είμαστε πιο ακριβείς) 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων συνεχίζεται. Τώρα ήρθε η σειρά της Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) η οποία διεξήγαγε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου.

Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, Bασίλης Αλεβιζόπουλος, αναφέρθηκε στις αντιρρήσεις, αντιδράσεις σε ότι αφορά την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 14 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων, εάν αυτή συνεχιστεί, κάνοντας λόγο «για τη δημιουργία μονοπωλιακού καθεστώτος, με πανάκριβα τέλη και φόρους, αλλά και για την αποδυνάμωση τους λόγω στρατηγικών θέσεων».

Όπως σημείωσε, τα τέλη αεροδρομίου τώρα είναι 12 ευρώ, με το που θα αναλάβει ο «Γερμανός επενδυτής», στον πρώτο χρόνο, θα φτάσουν στα 26,5 ευρώ και στον τέταρτο χρόνο θα πάνε στα 32 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη».

 
Όπως διευκρίνισε ο κ. Αλεβιζόπουλος στις χρεώσεις περιφερειακών αεροδρομίων πέραν των αεροπορικών χρεώσεων που από το πρώτο χρόνο μέχρι την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης θα ανέρχονται στα 13 ευρώ/ανά αναχωρούντα επιβάτη, προστίθενται και το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ) και Χρηματοδότησης Μικρών Αεροδρομίων και ΄Αγονων Γραμμών που ανέρχεται στα 12 ευρώ/ανά επιβάτη. Σε αυτά τα ποσά πρέπει να προστεθεί χρέωση security 1,5 ευρώ/ανά επιβάτη.

Τέλος, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ επανέλαβε την πρόταση της Ομοσπονδίας να παραμείνουν στο ιστό της ΥΠΑ τα περιφερειακά αεροδρόμια, προκειμένου να εξυπηρετούν τους πραγματικούς σκοπούς της ανάπτυξης, του τουρισμού, της προσφοράς στην εθνική οικονομία και στη κοινωνία και βέβαια της εθνικής κυριαρχίας και ασφάλειας.

Όπως γίνεται αντιπληπτό το αντικείμενο του συγκεκριμένου διαγωνισμού έχει λάβει πολύ μεγάλη έκταση την ώρα που ακόμα γίνεται λόγος αν ισχύει το mail Βαρουφάκη για συνέχιση των διαγωνισμών που είναι ολοκληρωμένοι ή τις δηλώσεις Υπουργών για παύση του διαγωνισμού.

ypodomes.com