937fm
Αρχική » Slider » Νίκη Φούντα: Η πρώτη «σιωπηλή» ιδιωτικοποίηση τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια
Νίκη Φούντα: Η πρώτη «σιωπηλή» ιδιωτικοποίηση τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια

Νίκη Φούντα: Η πρώτη «σιωπηλή» ιδιωτικοποίηση τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια

 

Ανακοίνωση εξέδωσε η Τομεάρχης Υποδομών στο Ποτάμι, Νίκη Φούντα, αναφορικά με την απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στην υλοποίησης της παραχώρησης για τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια  όπου την χαρακτηρίζει «σιωπηλή». Η ανακοίνωση λέει τα παρακάτω:

Το Ποτάμι από τον Φεβρουάριο προέτρεπε την κυβέρνηση να προχωρήσει είτε σε νέο διαγωνισμό με άλλο διαχωρισμό στα «πακέτα» των περιφερειακών αεροδρομίων είτε σε άμεση επαναδιαπραγμάτευση της υπάρχουσας σύμβασης, για την βελτίωση των όρων της και την υπογραφή της.

Σημαντικοί μήνες χάθηκαν για την αξιοπιστία της Ελλάδας απέναντι στους εταίρους, όχι μόνο για όσα τελικά η κυβέρνηση υποτίθεται πως διαπραγματεύτηκε, αλλά και για όσα δεν έκανε καν τον κόπο να διαπραγματευτεί, παρότι τα έκανε «σημαίες» στην προεκλογική κάλπικη ρητορεία της.

Η  παραχώρηση των αεροδρομίων καθυστέρησε επτά μήνες, με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να προχωρά στην πρώτη της αποκρατικοποίηση, παραμονές δεκαπενταύγουστου και μάλιστα μια μέρα πριν(!) την ψήφιση στην Βουλή του 3ου Μνημονίου του κ. Τσίπρα.  Το τίμημα της παραχώρησης δεν άλλαξε, όπως και  κανένας όρος του διαγωνισμού –αυτού του «κατάπτυστου» της προηγούμενης κυβέρνησης.

Το Ποτάμι υποστήριξε  την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας δεδομένης της ανάγκης για ρευστότητα στα κρατικά ταμεία επενδύσεις που αφορούν στην δομή και λειτουργία τους αύξηση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού ως προϊόντος παγκοσμίως.

Είχε μιλήσει για βελτιώσεις σε επιμέρους όρους της συμφωνίας, τονίζοντας κυρίως την αναγκαιότητα για αύξηση των επενδύσεων σε  όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια – κι όχι μόνο στα «φιλέτα»-, την διασφάλιση του καταναλωτή και την συγκράτηση των τιμών, την αναδιάρθρωση της ΥΠΑ για τον απαραίτητο έλεγχο και εποπτεία των αεροδρομίων, με το προσωπικό της εκτός διαθεσιμότητας,
την ανάδειξη του ζητήματος των αποζημιώσεων απέναντι στην Fraport, αυτές που θα αφορούν σε τυχόν κωλύματα του ελληνικού δημοσίου (βλέπε όλες τις παραχωρήσεις στα δημόσια έργα, όπου κωλύματα του δημοσίου να ανταποκριθεί στις συμβάσεις τα έχουμε πληρώσει «χρυσά» στους παραχωρησιούχους).

Η «σιωπηλή» αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων είναι ένα ακόμη αποτυχημένο  «βήμα» του κ. Τσίπρα προς τον ρεαλισμό και μια ακόμη δικαίωση των θέσεων του Ποταμιού.