937fm
Αρχική » Δυτική Ελλάδα » Πάτρα: Παρούσα η Δημοτική Αρχή στην κινητοποίηση ενάντια στην συγχώνευση σχολείων
Πάτρα: Παρούσα η Δημοτική Αρχή στην κινητοποίηση ενάντια στην συγχώνευση σχολείων

Πάτρα: Παρούσα η Δημοτική Αρχή στην κινητοποίηση ενάντια στην συγχώνευση σχολείων

unnamed

Κινητοποίηση πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί, στο σχολικό συγκρότημα Δροσιάς, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, του 15ου και του 17ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, ενάντια στην πρόταση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και του Υπουργείου Παιδείας, που συγχωνεύει τα δύο σχολεία.

Στην κινητοποίηση παραβρέθηκαν η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Κατερίνα Γεροπαναγιώτη, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ο Πρόεδρος του Κεντρικού Διαμερίσματος, Μιχάλης Τσομπανίδης και διαμερισματικοί σύμβουλοι, εκφράζοντας την συμπαράστασή τους στον αγώνα των γονιών.

Ενημέρωσαν τους γονείς για την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, στην οποία εκφράζεται η διαφωνία του με την συγχώνευση των δύο σχολείων.

unnamed-1

Στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αναφέρεται το εξής: «Η βασική κατεύθυνση των προτάσεων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης εναρμονίζονται με τις αντιδραστικές κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με την λεγόμενη «εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ» για την εκπαίδευση που επικαιροποιήθηκε με την ψήφιση του 3ου  μνημονίου.

    Ειδικά με τις προτάσεις περί συγχωνεύσεων, διευκολύνεται η προώθηση αντιδραστικών αλλαγών όπως τα ελαστικά ωράρια εκπαιδευτικών, οι υπερωρίες, η απόκρυψη των κενών σε εκπαιδευτικούς, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα όπως και η αυτονόμηση (παιδαγωγικά – οικονομικά) των σχολικών μονάδων.

   Επίσης επιδιώκεται σαφώς «οικονομία κλίμακος» στα πλαίσια των γενικότερων περικοπών των κοινωνικών δαπανών.

     Ειδικότερα, με την δημιουργία του 20/θεσιου σχολικού συγκροτήματος διευκολύνεται η φιλοσοφία του «νέου σχολείου» αφού δημιουργούνται προϋποθέσεις για «αυτονομία» της σχολικής μονάδας στο περιεχόμενο της μάθησης με την διάσπαση του ενιαίου αναλυτικού προγράμματος σπουδών, καθώς επίσης και της δραστικής μείωσης της ολόπλευρης χρηματοδότησης του δημόσιου σχολείου που σήμερα αποτελεί  υποχρέωση της πολιτείας και την είσοδο χορηγών στα σχολεία».