prwinask-682x384

Τι έδειξαν οι μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen για τις ψυχαγωγικές εκπομπές των καναλιών;

Η αλλαγή ώρας αποδείχτηκε σοφή κίνηση από τον ΑΝΤ1, αφού φαίνεται τα πράγματα να βρίσκουν τη θέση τους και οι τηλεθεατές ιδιαίτερα στο δυναμικό κοινό να κάνουν σαφή την προτίμηση τους. Στις ψυχαγωγικές εκπομπές που μας καλημερίζουν το Σαββατοκύριακο το ΣΟΥΚΟΥ  ήρθε πρώτο τόσο στο σύνολο, όσο και στο δυναμικό κοινό, με το δεύτερο να αποτελεί το δυνατό του χαρτί. Όσο για το κοινό που επιλέγει την ενημέρωση, εκείνο στρέφεται στον Σπύρο Μάλλη δίνοντας του ποσοστό 19,7% στο γενικό σύνολο. Αναλυτικά:

Γενικό σύνολο

ΣΟΥΚΟΥ – 12,8%

Σπίτι μου σπιτάκι μου – 7,5%

Επιτέλους Σαββατοκύριακο – 10,5%

Σαββατοκύριακο με δράση – 19,7%

 

Δυναμικό κοινό

ΣΟΥΚΟΥ – 15,2%

Σπίτι μου σπιτάκι μου – 8,6%

Επιτέλους Σαββατοκύριακο – 5,8%

Σαββατοκύριακο με δράση – 10,7%

zappit.gr