937fm
Αρχική » Slider » Πώς θα είναι η είσοδος της Λευκάδας αν υλοποιηθεί η απόφαση του Δ.Σ-Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της πρότασης
Πώς θα είναι η είσοδος της Λευκάδας αν υλοποιηθεί η  απόφαση του Δ.Σ-Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της πρότασης

Πώς θα είναι η είσοδος της Λευκάδας αν υλοποιηθεί η απόφαση του Δ.Σ-Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της πρότασης

Με την επεξεργασία δορυφορικών φωτογραφιών (δείτε όλες τις φωτογραφίες μεγαλύτερες στο κάτω μέρος της σελίδας) από το Google Earth προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε, πώς θα είναι η είσοδος του νησιού της  Λευκάδας, αν κάποτε υλοποιηθεί η χθεσινή απόφαση του Δημοτικού  Συμβουλίου Λευκάδας, που συμφώνησε με την εισήγηση του Δημάρχου Κώστα Δρακονταειδή για την υποθαλάσσια ζεύξη.

 

 

Όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία αποτυπώνεται ικανοποιητικά η εικόνα του δρόμου που προτείνεται να κατασκευαστεί στο κρηπίδωμα που βρίσκεται  στα όρια του ιχθυοτροφείου (Αβλέμονας) και που καταλήγει στην ανοιγόμενη ή συρταρωτή γέφυρα που είναι χωροθετημένη να γίνει η  σύνδεση της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία δίπλα στη περιοχή της Μαρίνας.

 

Το νησί της Λευκάδας τότε θα έχει μία επιπλέον είσοδο αφού η πλωτή γέφυρα θα συνεχίσει να λειτουργεί.

Η περιοχή δίπλα στη Μαρίνα από φωτογραφία του Google Earth όπου έχει χωροθετηθεί η ζεύξη με την Αιτ/νία

Ανοιγόμενη γέφυρα



Συρταρωτή γέφυρα

Με επεξεργασία της φωτογραφίας, προσθέσαμε ένα κομμάτι από δορυφορική φωτογραφία κρεμαστής γέφυρας ανάμεσα στη Λευκάδα και την Αιτωλοακαρνανία προκειμένου να πλησιάσουμε τη γέφυρα που πρότεινε ο Κ Δρακονταειδής η αποία θα ανοίγει ή θα σύρεται προκειμένου να περνούν τα μεγάλα πλεούμενα, ενώ τα μικρότερα θα περνούν από κάτω.

Βλέποντας τις επεξεργασμένες φωτογραφίες φαίνεται ότι η κατασκευή ενός τέτοιου έργου δεν επηρεάζει περιβαλλοντικά την ιδιαίτερου φυσικού κάλλους περιοχή, μέσα στην οποία θα κατασκευαστεί. Επίσης με την διπλή είσοδο του νησιού, που θα βοηθήσει και στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης της Λευκάδας, θα βελτιωθούν οι οδικές μεταφορές κατοίκων και επισκεπτών που θα διέρχονται από τις γέφυρες χωρίς κόστος.

Οι γέφυρες αυτές όμως μαζί με την κατασκευή προβλήτας για κρουαζιερόπλοια που προτάθηκε να γίνει, μάλλον στην περιοχή ανάμεσα από τις δύο γέφυρες, είναι πολύ πιθανόν να δημιουργήσουν τεράστιο πρόβλημα στη θαλάσσια κυκλοφορία των κάθε λογής πλεούμενων που κινούνται στη περιοχή.

Ένα από τα βασικά επιχειρήματα για την κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας είναι ότι θα εξασφαλίζει την αδιάκοπη κίνηση των πλοίων σε ένα σημείο που ενώνει το βόριο με το νότιο Ιόνιο. Τα παράπονα των ανθρώπων της θάλασσας ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες για την αναμονή μέχρι να ανοίξει η υπάρχουσα πλωτή γέφυρα και να περάσουν  είναι πολλά. Αν γίνει και δεύτερη γέφυρα, όπου θα περιμένουν οι επιβάτες των σκαφών για να ανοίξει δίπλα στα χωμένα σκουπίδια, η θαλάσσια κυκλοφορία θα γίνει ακόμα πιο δύσκολη, δεδομένης και της απόστασης που θα δυσκολέψει τον συγχρονισμό ανοιγοκλεισιματός των γεφυρών. Είναι γνωστό ότι η θαλάσσια οικονομία προσφέρει πολλά στον νησί και έχει προοπτικές μεγαλύτερης ανάπτυξης, αρκεί να υποστηριχθεί ανάλογα.

Η είσοδος στο νησί της Λευκάδας, η οποία είναι προορισμός και όχι πέρασμα, είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα, που μάλλον θα παίξει  καθοριστικό ρόλο στο είδος της ανάπτυξης που το νησί θέλει να ακολουθήσει. Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο τόσο ο Σπύρος Μαργέλης όσο και ο Βασίλης Αραβανής ζήτησαν να γίνει ημερίδα ώστε το θέμα να συζητηθεί μεταξύ σχετικών επιστημόνων, φορέων και πολιτών. Είναι μια καλή πρόταση που αν πραγματοποιηθεί καλό θα είναι να γνωρίζουμε μέχρι τότε πόσα αυτοκίνητα και πόσα σκάφη διέρχονται το χρόνο από τη γέφυρα και από το δίαυλο αντίστοιχα.http://lefkadanews.com/