937fm
Αρχική » Άλλες Ειδήσεις » Υπουργείο Παιδείας -Πανελλαδικές: Πώς έγραψαν οι υποψήφιοι -Στατιστικά στοιχεία-

Υπουργείο Παιδείας -Πανελλαδικές: Πώς έγραψαν οι υποψήφιοι -Στατιστικά στοιχεία-

Ενόψει των αυριανών ανακοινώσεων των βαθμών των υποψηφίων των ΓΕΛ και της ερχόμενης Τετάρτης, για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, το Έρευνας & Θρησκευμάτων έδωσε στη δημοσιότητα τις βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων, επιδόσεις, που σε μεγάλο βαθμό θα καθορίσουν τις βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.Ακολουθούν, αναλυτικά, επισυναπτόμενα σχετικά αρχεία

Πώς μπορείτε να υπολογίσετε τα μόρια σας!

Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων μπορούν να υπολογίσουν ηλεκτρονικά τον αριθμό των μορίων τους, μέσω ειδικής εφαρμογής του Υπ. Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων, επιλέγοντας, αρχικά, αν είναι υποψήφιοι Γενικού Λυκείου ή Επαγγελματικού και στη συνέχεια, συμπληρώνοντας, τα αντίστοιχα πεδία, ανά περίπτωση [Ομάδα Προσανατολισμού με τα αντίστοιχα μαθήματα και τους βαθμούς (ΓΕΛ) – Εξεταζόμενα μαθήματα και μαθήματα ειδικότητας με τους βαθμούς τους (ΕΠΑΛ)].

Για την εφαρμογή πατήστε ΕΔΩ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ – ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ – ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΘΕΤΙΚΗΣ – ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ – ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ 1 – ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |Προβολή/κατέβασμα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ 2 – ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |Προβολή/κατέβασμα
http://www.epoli.gr/
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someoneShare on TumblrPrint this pageShare on RedditShare on StumbleUpon