Αίγινα: Έρευνες για δακτυλικά αποτυπώματα – «Πόσοι πραγματικά ήταν στο σκάφος;»

550_334_529673“Πόσοι πραγματικά επέβαιναν στο ταχύπλοο; Είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και μπορεί να διαπιστωθεί” λέει ο κ. Κούγιας, τονίζοντας ότι φως στα μυστικά του σκάφους “Ντουέντε” θα ρίξουν οι ειδικοί τεχνικοί σύμβουλοι, που θα αναλάβουν τις σχετικές έρευνες.

“Πόσοι ήταν πάνω στο σκάφος και ποιος πραγματικά οδηγούσε, είναι δύο ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις” προσθέτει ο γνωστός ποινικολόγος, που σήμερα το πρωί θα δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής υπέρ της οικογένειας των νεκρών.

Από την πλευρά τους, οι οικογένειες των θυμάτων εκφράζουν την οργή τους και παραμένουν με τρία μεγάλα “γιατί;” σχεδόν μία εβδομάδα μετά την τραγωδία μεταξύ Πέρδικας και του νησιού Μονή.

Οι συγγενείς ρίχνουν το βάρος στην “επιχείρηση διάσωσης”, που όπως καταγγέλλουν, έστησε ο 77χρονος μόνο για τον ίδιο και τους συνεπιβάτες του.

Εξάλλου, εστιάζουν σε πέντε πρόσωπα-κλειδιά- και ο συλληφθείς φέρεται ότι έχει κατονομάσει-, τα οποία γνωρίζουν λεπτομέρειες, αφού διαδραμάτισαν καίριους ρόλους στα κρίσιμα λεπτά μετά την σύγκρουση.

Μεταξύ των προσώπων με τα οποία φέρεται ότι επικοινώνησε ο κατηγορούμενος είναι ένας συνταξιούχος πλοίαρχος, ο οποίος βρισκόταν στο Αγκίστρι και έστειλε ένα βοηθητικό σκάφος (Τender) με άγνωστο χειριστή για να παραλάβει τον Θρασύβουλο Λυκουρέζο.

Δεν ζήτησε βοήθεια

Έτσι, οι συγγενείς των νεκρών αλλά και όσοι γλίτωσαν με τραύματα ζητούν να γίνει άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών επικοινωνιών, ώστε να αποκαλυφθεί, όπως καταγγέλλουν, ότι ο 77χροβος δεν ζήτησε καν την συνδρομή του Λιμενικού και του ΕΚΑΒ.

Πάντως, οι λιμενικοί, με την συνδρομή της Σήμανσης, έλαβαν από την πρώτη στιγμή αποτυπώματα από το τιμόνι του “Ντουέντε” προκειμένου να βεβαιωθεί ότι ο 77χρονος ήταν ο χειριστής.

ΠΗΓΗ: Εspresso