Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου πρωτοπορεί στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και βραβεύεται από το Ίδρυμα Λάτση

αρχείο λήψης

 

 

Το  17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου,  συνεχίζει την υλοποίηση βιωματικών προγραμμάτων με στόχο τη βελτίωση της μάθησης των μαθητών και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και των πληροφοριών μέσα από το διαδίκτυο, η επιδίωξη για ουσιαστική μάθηση η οποία θα ανταποκρίνεται στις προσωπικές ανάγκες του κάθε μαθητή, η ύπαρξη νέων εκπαιδευτικών προοπτικών, οι οποίες θα προετοιμάζουν πολίτες που θα μπορούν να ανταποκριθούν επαρκώς στις διαφοροποιημένες προοπτικές εργασίες, και οι οποίες απαιτούν άπταιστο τεχνολογικό εγγραμματισμό και  υψηλές επιδόσεις στη χρήση Η/Υ έχει οδηγήσει στην ανάγκη το σχολείο να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του με αυτό το περιβάλλον  με στόχο τη δημιουργική μάθηση.

Το σχολείο μας κατέθεσε πρόταση υλοποίησης προγράμματος με θέμα  «Ο έβδομος πλανήτης ήταν η Γη…  (Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ)    στα πλαίσια του προγράμματος  «Μαθαίνουμε Παρέα» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ι. Σ. Λάτση, με αποτέλεσμα να κερδίσουμε υποτροφία και να έχουμε την ανάλογη υποστήριξη. Συγκεκριμένα επιδοτείται το σχολείο μας με το ποσό των 2.700 Ευρώ. Παραθέτουμε την επιστολή του υπευθύνου του Προγράμματος «Μαθαίνουμε Παρέα» .

«Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα, «Μαθαίνουμε Παρέα» – Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ι. Σ. Λάτση.  Το πρόγραμμα δέχτηκε συνολικά 149 αιτήσεις, πράγμα το οποίο αποτελεί εγγύηση για τη συνέχισή του αλλά και για το σημαντικό έργο που πραγματοποιείται στη δημόσια εκπαίδευση της χώρας.  Η επιτροπή αξιολόγησης με κριτήρια την ιδέα και την περιγραφή της πρότασης, την μεθοδολογία υλοποίησης αλλά και τους προσδοκώμενους στόχους και αποτελέσματα αποφάσισε να χρηματοδοτηθούν 21 προτάσεις για το σχολικό έτος 2015-16, τις οποίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος http://www.latsis-foundation.org/

 Έμφαση δόθηκε σε προγράμματα που αξιοποιούν τη βιωματική μάθηση, ώστε να ενισχυθεί η ενεργοποίηση των μαθητών και των μαθητριών και η διερευνητική μάθηση. Μέσα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα θα ασχοληθούν με τις τέχνες, τις θετικές επιστήμες και τον τοπικό πολιτιστικό πλούτο, θα γνωρίσουν και θα κατανοήσουν καλύτερα το παρελθόν και θα ασχοληθούν με επίκαιρα κοινωνικά ζητήματα, όπως η βιωσιμότητα του φυσικού περιβάλλοντος και το προσφυγικό. Παράλληλα δόθηκε έμφαση σε προγράμματα που αξιοποιούν με εναλλακτικούς εκπαιδευτικούς τρόπους τις σχολικές υποδομές και τις νέες τεχνολογίες μπλέκοντας όσο το δυνατόν περισσότερα γνωστικά αντικείμενα. Η φετινή επιλογή συμπληρώνει και ενισχύει τις 34 σχολικές δραστηριότητες που έχουν ήδη χρηματοδοτηθεί και ολοκληρωθεί σε νησιωτικές περιοχές και περιοχές των βόρειων παραμεθόριων νομών τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ. Οι νέες δραστηριότητες θα δώσουν την ευκαιρία σε 1073 μαθητές και μαθήτριες  δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες εμπειρίες τους και να αποκτήσουν επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες.  Μπορείτε να δείτε τον πίνακα με τις εγκεκριμένες προτάσεις εδώ.