6ο Αναπτυξιακό Συνέδριο: «Οι δρόμοι φέρνουν… λεφτά»

Ακούμε για τον «αναπτυξιακό χαρακτήρα» των οδικών έργων, αλλά δεν έχουμε δει τους αριθμούς. Κόμισε νούμερα και εκτιμήσεις το Παρατηρητήριο των Εθνικών Οδών, μέσω του προέδρου του, του καθηγητή Αθανάσιου Μπέλλα.

Τα στοιχεία του φορέα παρουσιάστηκαν στο 6ο Αναπτυξιακό Συνέδριο της «Π», στο «Ρόγιαλ». Και αποτυπώνουν τις εκτιμήσεις για την καταλυτική επίδραση, που θα είχε στην οικονομία της Δ. Ελλάδας η απόδοση των οδικών αξόνων, που ήρθαν -με καθυστέρηση 13 ετών, όπως σημείωσε ο κ. Μπέλλας- να «κουμπώσουν» με τη γέφυρα του Ρίου.

Η ΖΕΥΞΗ
Η ίδια η Γέφυρα μέχρι σήμερα έχει αποφέρει:
>Αρση του κοινωνικού αποκλεισμού και αύξηση της κινητικότητας (+53%) με 1.200.000 πρόσθετες διελεύσεις τον χρόνο.
>Αξία στην περιοχή, αύξησε την αξία της γης και των ακινήτων (μέχρι 600%) και δημιούργησε νέες προοπτικές για νέες εγκαταστάσεις για τον τουρισμό και την αγροτική οικονομία και τη μεταποίηση.
>Τεράστιο όφελος από την κατάργηση του μονοπωλίου των πορθμείων και τη μείωση των τιμών τους στο 50% ως προς την προ Γέφυρας περίοδο (1,4 δις ευρώ, έναντι κόστους 850 εκατ. ευρώ)
>Αναγνωρίζεται ως εμβληματικό έργο και έχει εξελιχθεί σε τοπόσημο της περιοχής.

pelop.gr