«Αγκομαχούν» τα ελληνικά κανάλια – Τι συμβαίνει με τα διαφημιστικά πακέτα

Πολλά εκατομμύρια ευρώ επενδύουν τα ελληνικά κανάλια στα προγράμματά τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στους κανόνες του παιχνιδιού του ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με τις Typologies, ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ και STAR διέθεσαν απίστευτα ποτά προκειμένου να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα ριάλιτι παιχνιδιών αλλά και για την παραγωγή τους την ώρα μάλιστα που κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος πως το κοινό θα «αγκαλιάσει» τα νέα αυτά προγράμματα.

Τρανό παράδειγμα, το «Nomads», το οποίο δεν ενθουσίασε τους τηλεθεατές παρά το πολλά υποσχόμενο concept του. Σε αντίθεση με το Survivor που χάρισε στον ΣΚΑΪ απίστευτα έσοδα από διαφημιστικά πακέτα!

Την ίδια ώρα, οι διαφημιζόμενοι φέρονται να… παζαρεύουν και το ευρώ,ζητώντας μεγάλες εκπτώσεις ακόμα και όταν στο τραπέζι πέφτουν εκατομμύρια.

Εξαίρεση αποτελεί ο ALPHA, ο οποίος απέχει συνειδητά από τα ριάλιτι προγράμματα επενδύοντας στη μυθοπλασία και καταφέρνοντας να διατηρήσει υψηλότατα τα νούμερα της prime time.

dailymedia.gr