Σε σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα λόγω κακής επισκευής και συντήρησης του οχήματος, και όχι σε εγκληματική ή τρομοκρατική ενέργεια, απέδωσε το πόρισμα της Ελληνικής Αστυνομίας τον θάνατο του Παναγιώτη Μαυρίκου, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 8 Ιουνίου 2016 μέσα στο φλεγόμενο τζιπ που κινούνταν στην Αττική Οδό.

Σύμφωνα με τις τεχνικές πραγματογνωμοσύνες που περιέχονται στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ, το μοιραίο συμβάν συνδέεται με προηγούμενο ατύχημα που είχε λίγους μήνες νωρίτερα ο 42χρονος εκδότης και το οποίο είχε προκαλέσει στρεβλώσεις στους άξονες του αυτοκινήτου.

Άμεση σχέση εκτιμάται ότι είχε μία αλλαγή κρίσιμου εξαρτήματος στο σύστημα κατεύθυνσης του πολυτελούς αυτοκινήτου που αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο, σε συνεργείο στον Νέο Κόσμο. Χωρίς να υπάρξει συνολική επισκευή των βλαβών του οχήματος.

Όπως σημειώνεται στην έκθεση πραγματογνωμόνων «η οπή στο δάπεδο του θόλου του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει ίχνη πλήξης από τμήματα κυρίως της ‘καδένας’ που έχει το σύστημα μεταφοράς της κίνησης”.

Στον φάκελο της ΕΛ.ΑΣ περιλαμβάνονται πορίσματα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων αλλά και στελεχών του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).

ΤΑ ΝΕΑ