Beat Buzzer: Τι έδειξε το ραβασάκι της AGB για την πρεμιέρα του Γιώργου Μαυρίδη

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τρίτης η εκπομπή «Beat Buzzer» με τον Γιώργο Μαυρίδη. Πρόκειται για ένα διασκεδαστικό παιχνίδι όπου οι διαγωνιζόμενοι προσπαθούν να βρουν το τραγούδι που παίζει στο αυτοκίνητο που οδηγεί το tatoo artist.

Πρόκειται για ιδέα του ίδιου του Γιώργου Μαυρίδη στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. Γι’ αυτό το λόγο έχει αναλάβει ο ίδιος την παραγωγή όπως αναφέρεται άλλωστε στους τίτλους αρχής. Πρέπει να πούμε ότι στο παιχνίδι συμμετέχουν άνθρωποι της showbiz με τα χρήματα να πηγαίνουν σε κάποιον κοινοφελή σκοπό.

Στο πρώτο επεισόδιο ο Γιώργος Μαυρίδης είχε καλεσμένους τους φιναλίστ του MasterChef.
Οι Τιμολέων Διαμαντής, Χρήστος Γλωσσίδης, Σάββας Λιχανίδης και Αργύρης Αγλαμίσης δοκίμασαν τις μουσικές τους γνώσεις και μαγείρεψαν κιόλας. Όπως φαίνεται και από τα νούμερα της AGB το κόνσεπτ άρεσε στους τηλεθεατές.

Σύμφωνα με τη Nielsen το «Beat Buzzer» σημείωσε 13,7% στο γενικό σύνολο και 15,8% στο δυναμικό κοινό. Πρέπει να πούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι λειψός αφού εκείνη την ώρα τα περισσότερα κανάλια είχαν επαναλήψεις και όχι κάποιο πρόγραμμα.

dailymedia.gr