Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών στο Αγρίνιο (Φωτορεπορτάζ)

trofima-pota

Στα πλαίσια της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας πραγματοποιήθηκε σήμερα 16 Δεκεμβρίου 2016 στην Αίθουσα του Επιμελητηρίου Αγρινίου το 4ο Συνέδριο Μάρκετινγκ – Τροφίμων και Ποτών. Μεταξύ άλλων αναπτύχθηκαν θέματα για τις Ιχθυοκαλιέργειες Μεσολογγίου, το Κρασί Ζίτσας Ιωαννίνων, την εκτροφή Μαύρου Χοίρου, την Φάρμα Φωτιάδη και την Πήγασος Αγροδιατροφική. Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε στην εκδήλωση.

Επιχειρηματίες από την περιοχή μας, Φοιτητές από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων (Δ.Ε.Α.Π.Τ.) του Πανεπιστημίου Πατρών που εδρεύει στο Αγρίνιο, από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεσολογγίου και πολλοί άλλοι.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι οι επιχειρήσεις ακόμα και στην εποχή της κρίσης που διανύουμε, γίνονται ανταγωνιστικές και βιώσιμες στηριζόμενοι στο σωστό μάρκετινγκ την καινοτομία την προβολή και την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων.

unnamed-4 unnamed-5 unnamed-6 unnamed-7 unnamed-8 unnamed-10 unnamed-11 unnamed-13 unnamed-14

Επιμέλεια κειμένου – Φωτογραφίες: Χρύσα Σπαή