Παραδίδεται το τμήμα Γαβρολίμνη Αμφιλοχία! Επίσκεψη Σπίρτζη, σήμερα, στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού

Αποτέλεσμα εικόνας για Σπίρτζη,

Την ολοκλήρωση, εντός του πρώτου τριμήνου 2017, των οδικών αξόνων (Ε-65, Ιόνια Οδός) που υλοποιεί η ΤΕΡΝΑ, επιβεβαίωσε η διοίκηση του εισηγμένου ομίλου κατά τη προχθεσινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών (conference call).

Οι 2 άξονες που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007 με την συμπλήρωση 10 και πλέον ετών θα δοθούν στην κυκλοφορία μεταμορφώνοντας τις μεταφορές στη Δυτική Θεσσαλία, τη Στερεά Ελλάδα, τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο.

Όπως όλα δείχνουν στην σημερινή του  επίσκεψη Σπίρτζη στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού θα ανακοινωθεί και η λειτουργία του πρώτου τμήματος του αυτοκινητόδρομου (από Γαβρολίμνη μέχρι Αμφιλοχία) που μαζί με το ήδη σε λειτουργία τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου θα αποτελέσει ένα συμπαγές τμήμα σχεδόν 100χλμ.

Η Ιόνια Οδός, ο διακαής πόθος Ηπειρωτών και Αιτωλοακαρνάνων θα γίνει μία πραγματικότητα μέχρι το τέλος Μαρτίου που θα παραδοθεί με ελάχιστες εκκρεμότητες.

Για τον Ε65 όπως είχε αναφέρει το ypodomes.com πριν από λίγες μέρες από το 54ο χλμ μέχρι το 111χλμ του Ξυνιάδα-Τρίκαλα είναι πλήρως έτοιμο. Τα χλμ από το 32,5 μέχρι το 54χλμ είναι και τα πιο αινιγματικά καθώς γίνεται αγώνας για να δοθεί αν όχι ολόκληρο, τουλάχιστον 1 λωρίδα ανά κυκλοφορία.

Η ολοκλήρωση των αξόνων θα φέρει στην επιφάνεια το θέμα της καθυστέρησης στη δημοπράτηση μεγάλων έργων με την ΤΕΡΝΑ να είναι ένα βήμα πριν την απόκτηση του συμβολαίου για το Αεροδρόμιο στο Καστέλι, να συμμετάσχει στην αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ αλλά και στον διαγωνισμό της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας.

Την ίδια ώρα προετοιμάζεται για την κάθοδο της στο διαγωνισμό-μαμούθ του 1,4δισ ευρώ για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας αλλά και στον ΒΟΑΚ που ίσως ξεκινήσει και αυτός το 2017.

Νίκος Καραγιάννης – ypodomes.com