Ο 20χρονος Mick δήλωσε ότι δεν περίμενε να έχει τόσο καλή επίδοση στο ντεμπούτο του στην F1 και ότι «το βρήκε εύκολο» να βελτιώνεται συνεχώς στο τιμόνι των Ferrari και Alfa Romeo.

O πρωταθλητής της Ευρωπαϊκής F3 και νεοφώτιστος στην F2 δοκίμασε την Τρίτη το μονοθέσιο της Ferrari, της ομάδας με την οποία δοξάστηκε ο πατέρας του, και χθες Τετάρτη οδήγησε για την Alfa Romeo.

Την Τρίτη έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο από τους 15 που πήραν μέρος, 0,6” πίσω από τον Max Verstappen, αλλά με δύο σκάλες πιο μαλακά λάστιχα. Την Τετάρτη εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος με την Alfa κι έκανε τον 6ο χρόνο, ισοφαρίζοντας με το πιο αργό μονοθέσιο την επίδοση που είχε πετύχει με τη Ferrari.

Όταν ρωτήθηκε από το Autosport αν περίμενε να πετύχει τέτοιες επιδόσεις στις πρώτες του δοκιμές F1, o Mick είπε: «Για να είμαι ειλικρινής, όχι. Νομίζω όμως ότι, επειδή διασκέδαζα τόσο πολύ, ήταν εύκολο να βελτιωθώ και να συνεργαστώ με την ομάδα. Και οι δύο ομάδες ήταν πολύ ανοιχτές και πολύ καλές στο να μου διδάξουν τα πράγματα που έπρεπε να ξέρω. Μέσα στη μέρα μπόρεσα να βελτιωθώ και να βρω το όριο».

Ο χρόνος 1’ 29” 998 που έγραψε ο Mick τη δεύτερη μέρα με την Alfa ήταν μόλις 0,022” πιο αργός από εκείνον που είχε πετύχει με τη Ferrari (φωτ. κάτω), το μονοθέσιο που είχε κυριαρχήσει στο GP του Μπαχρέιν.

Το πρόγραμμά του με τη Scuderia διακόπηκε από τη συνεχή βροχή που σταμάτησε τη διαδικασία των δοκιμών για κάμποσες ώρες την Τρίτη. Παρότι βελτιώθηκε τη δεύτερη μέρα, ο νεαρός Γερμανός είπε ότι ήταν δύσκολο να συγκρίνεις τους χρόνους.

«Οι συνθήκες ήταν πολύ διαφορετικές», είπε. «Είναι δύσκολο να συγκρίνεις τις δύο μέρες, τα μονοθέσια μπροστά μου ήταν πολύ γρήγορα. Πάντως κάναμε αξιοπρεπή δουλειά και μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι γι΄ αυτό».

Ο Schumacher πρόσθεσε ότι απέκτησε αυτοπεποίθηση την Τετάρτη βάζοντας στόχο «όλα τα σημεία [της Τρίτης] που ίσως δεν πήγαν καλά ή αυτά όπου είχα την αίσθηση ότι μπορούσα να βελτιωθώ. Φαίνεται πως η μέθοδος δούλεψε, οπότε είμαι ευτυχής».

Οι πρώτες δοκιμές F1 για τον Mick ήρθαν αμέσως μετά το αγωνιστικό ντεμπούτο του στην F2, στο Μπαχρέιν το περασμένο Σαββατοκύριακο. Οδηγώντας το μονοθέσιο της ομάδας Prema Racing, πήρε βαθμούς και στους δύο αγώνες, τερματίζοντας 8ος στον “feature” και 6ος στον “sprint” όπου ξεκίνησε από την pole.

Ο νεαρός Γερμανός πάντως δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί 100% στον επόμενο αγώνα F2, στο Baku του Αζερμπαϊτζάν, προσπαθώντας απλά να εφαρμόσει εκεί ό,τι χρήσιμο έμαθε από τις δοκιμές F1. Όσο για το πότε περιμένει να κάνει το μεγάλο βήμα προς το πρωτάθλημα F1, δήλωσε ότι δεν βιάζεται:

«Προφανώς, είναι η πρώτη μου χρονιά στην F2 και θα δούμε πώς θα πάει. Όταν ανέβω στην F1, θέλω να είμαι ένας ολοκληρωμένος οδηγός αγώνων με την κατά το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία. Οπότε προχωρώ βήμα-βήμα».

Ο 20χρονος Schumacher μπορεί να μην έριξε πυροτεχνήματα και να μην άνοιξε στόματα με τις επιδόσεις του, όπως για παράδειγμα ο Verstappen, όμως θυμίζει σε πολλά τον πατέρα του, όταν ξεκινούσε την καριέρα του στην F3 και κυρίως στην ομάδα της Sauber-Mercedes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Τότε ο Michael δεν θεωρείτο τόσο μεγάλο ταλέντο όσο ο συνομήλικός του Heinz-Harald Frentzen ή ακόμη κι ο Karl Wendlinger, αλλά ήταν σοβαρός, μετρημένος και «ρουφούσε όλες τις πληροφορίες σαν σφουγγάρι», όπως έλεγαν οι μηχανικοί του. Και είδαμε πού έφτασε…

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης – drive.gr