Η επίθεση με βιτριόλι: Το προφητικό σενάριο του Αλέκου Σακελλάριου

Η χήρα του Αλέκου Σακελλάριου, Τίνα, μιλάει στο newsit.gr για το σενάριο που έμεινε στα συρτάρια και περιείχε επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα. Οι φοβερές συμπτώσεις και ο πρωταγωνιστής που θεωρούσε το βιτριόλι ξεπερασμένο όπλο.

Η επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα και το άγνωστο κινηματογραφικό σενάριο του Αλέκου Σακελλάριου με τον τίτλο «Τα μάτια της». Πως μπορεί να συνδέονται;

Κι όμως, αρκεί να διαβάσει κάποιος μερικές από τις σελίδες του αριστουργήματος, το οποίο γράφτηκε από τον θρυλικό σεναριογράφο λίγα χρόνια πριν φύγει από την ζωή και εξακολουθεί να παραμένει στα συρτάρια.

Το σενάριο γράφτηκε στα μέσα της δεκαετίας του 70′ και αποτέλεσε την τελευταία κινηματογραφική απόπειρα του “Μίδα” του ελληνικού κινηματογράφου

Οι λόγοι της επίθεσης μπορεί και ίσως να διαφέρουν, η εξιχνίαση της υπόθεσης θα φανερώσει την αλήθεια, όμως ο τόπος και ο τρόπος με τον οποίο τελέστηκε στην 34χρονη η φρικτή πράξη είναι πανομοιότυπος, λες και ο Αλέκος Σακελλάριος είχε προβλέψει χρόνια πριν αυτό που θα συνέβαινε.

Το σενάριο γράφτηκε στα μέσα της δεκαετίας του 70′ και αποτέλεσε την τελευταία κινηματογραφική απόπειρα του «Μίδα» του ελληνικού κινηματογράφου, η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ με αποτέλεσμα να παραμένει μέχρι σήμερα μια ανεκπλήρωτη επιθυμία.

Λέγεται πως από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του σεναρίου, το βιτριόλι θεωρήθηκε ως ξεπερασμένο «όπλο» επίθεσης, ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, καθώς μέχρι τότε ελάχιστοι γνώριζαν τα «φονικά» του αποτελέσματα, ενώ από την άλλη υπήρχαν και εκείνοι που δεν μπορούσαν να δεχτούν την πολυσχιδή καλλιτεχνική προσωπικότητα του Σακελλάριου γιατί τον θεωρούσαν αποκλειστικά και μόνο «μάγο» της κωμωδίας.

Όπως εξηγεί στο newsit.gr η τελευταία σύζυγος του Αλέκου Σακελλάριου, Τίνα, το συγκεκριμένο σενάριο για την εποχή που γράφτηκε ήταν άκρως προφητικό, αφού εκτός από το βιτριόλι αναφέρεται και μια σειρά χειρουργείων και μεταμοσχεύσεων, στα οποία υποβάλλεται η πρωταγωνίστρια.

«Όταν άκουσα την τραγική αυτή περιπέτεια της 34χρονης, στην οποία εύχομαι ο Θεός να της δίνει δύναμη, μου ήρθε αμέσως στο μυαλό το σενάριο του Αλέκου και πόσο μπροστά ήταν τελικά για την εποχή του. Ο Σακελλάριος έγραφε με ανατριχιαστικό τρόπο στο χθες για το σήμερα. Ήταν λες και ήταν προφήτης κακών», αναφέρει η Τίνα Σακελλάριου.

«Όταν άκουσα την τραγική αυτή περιπέτεια της 34χρονης, στην οποία εύχομαι ο Θεός να της δίνει δύναμη, μου ήρθε αμέσως στο μυαλό το σενάριο του Αλέκου και πόσο μπροστά ήταν τελικά για την εποχή του».

Και προσθέτει: «Φυσικά και είμαι σίγουρη πως εδώ θα διαφέρουν οι λόγοι της επίθεσης, ωστόσο ο τόπος που έγινε η πράξη, η Καλλιθέα και το καυστικό υγρό είναι ίδια. Στο σενάριο το βιτριόλι το ρίχνει άνδρας, εδώ μιλάμε για γυναίκα, αλλά μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και εκείνοι που υποστηρίζουν πως ο ηθικός αυτουργός μπορεί να είναι αρσενικού γένους».

Η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ αν και είχαν βρεθεί οι πρωταγωνιστές:
«Η δουλειά χάλασε την τελευταία στιγμή. Όλα ήταν έτοιμα όμως ο βασικός πρωταγωνιστής έλεγε στο Σακελλάριο να βγάλει το βιτριόλι γιατί δεν το πίστευε, το θεωρούσε ξεπερασμένο και του ζητούσε να το αντικαταστήσει με κάτι άλλο. Ο Αλέκος όμως δεν έκανε πίσω κι έτσι η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ. Ήταν η τελευταία του επιθυμία αυτή, η οποία ποτέ δεν ξέρεις μπορεί και να πραγματοποιηθεί. Ο Σακελλάριος έβλεπε μπροστά, δείτε το “Χαμένα όνειρα” που είναι βγαλμένο από την σημερινή πραγματικότητα και θα καταλάβετε».

ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΟΓΑΜΒΡΑΚΗΣ – newsit.gr