«Η λιτανεία», το βιβλίο του Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη, από τις εκδόσεις «Στοχαστής»

Δύο παράλληλες ιστορίες, σε δύο διαφορετικές εποχές, δύο ζευγάρια που βιώνουν έναν έρωτα πρωτόγνωρο στον ίδιο, όμως, τόπο, την Ήπειρο. Εκεί, όπου ο Δημήτρης, ένας μάχιμος δημοσιογράφος από την Αθήνα, θα κάνει ένα ολιγοήμερο ταξίδι στην Άρτα για ένα ρεπορτάζ και θα έρθει αντιμέτωπος με τα συγκρουόμενα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας, αλλά και με ένα μοιραίο έρωτα που θα γνωρίσει στο πρόσωπο της Ανθής. Στην Άρτα, πάλι, των αρχών του 20ού αιώνα, τότε που η τουρκική κατοχή έριχνε βαριά ακόμη τη σκιά της και το άστρο του Ελευθέριου Βενιζέλου είχε αρχίσει να μεσουρανεί, ξετυλίγεται μια άλλη ιστορία, μέσα από τα μάτια ενός αφανή ήρωα της αρτινής κοινωνίας, του παπα-Βαγγέλη. Πρόκειται για την ιστορία δύο παράνομων εραστών, του Πάνου και της Λένας, που το φλογισμένο πάθος τους θα έχει τραγικό τέλος. Και όλα αυτά κάτω από τη σκιά των εκλογών, της μεγάλης πολιτικής αλλαγής που έρχεται και μιας εξέγερσης που σιγοβράζει…

  Ο Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης με το καινούργιο του μυθιστόρημα «Η Λιτανεία» προσθέτει έναν ακόμη κρίκο στην πλούσια συγγραφική του συγκομιδή. Πρόκειται για μια ευαίσθητη και συνάμα συγκινητική ιστορία, με σύντομες και περιεκτικές αναφορές στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, στην αγάπη, στον έρωτα, στη συνωμοσιολογία…

 

Βιογραφικά στοιχεία

  O Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης κατάγεται από τη Λέσβο και γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε τις επιστήμες της Παιδαγωγικής και της Θεολογίας. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μπέρμιχαμ και μετεκπαιδεύτηκε στο Μόναχο. Από το 2002 ζει στο Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας.

Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και έχει δημοσιεύσει αρκετά διηγήματα, δοκίμια, ποιήματα, κριτικές βιβλίων και συνεντεύξεις με συγγραφείς σε διάφορα βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά. Διηγήματά του έχουν μεταφραστεί στα Γερμανικά και Ισπανικά.

  Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Στοχαστής οι συλλογές διηγημάτων του Δημήτριος Πολιορκητής και Σταθμός Ζωή, η νουβέλα του Κάποτε στην Άρτα και το μυθιστόρημά του Η τελευταία εξίσωση του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή.