Εκατομμύρια χρήστες φαίνεται ότι έχει αρχίσει και χάνει το Facebook, με τις ηλικίες κάτω των 30 να έχουν σταματήσει να προτιμούν το γνωστό κοινωνικό δίκτυο.

Συγκεκριμένα η δημοτικότητα του έχει κατρακυλήσει, αφού δεν εμφανίζεται πλέον ούτε στα top-50 brands όλου του πλανήτη που αφορούν τις συγκεκριμένες ηλικίες.

Στην πρώτη τριάδα βρίσκεται το Netflix, το Amazon και το Youtube, που δείχνουν να έχουν το προβάδισμα και την προτίμηση των νέων.

Ακόμα πολύ μεγάλη άνοδο έχουν συναντήσει το Instagram και το Spotify, που κερδίζουν όλο και περισσότερο κόσμο.

Πάντως για τον εκπρόσωπο της εταιρία, Ματ Μπένετ, η πτώση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, αφού το κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για επικοινωνία διαφόρων ηλικιών, οικογενειών και συναδέλφων.

sportime.gr