Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών έλαβε τέλος χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο και εκπλήξεις, σε αντιδιαστολή με τη διοργάνωση του 2013 όπου είχε σαρώσει «Η ζωή της Αντέλ».

Έξι χρόνια πέρασαν ήδη από τότε που η «Ζωή της Αντέλ» του Αμπντελατίφ Κεσίς μετέτρεψε την Αντέλ Εξαρχόπουλος σε σταρ του ευρωπαϊκού σινεμά. Ο αμερικανός σκηνοθέτης ήταν πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του διεθνούς κινηματογραφικού φεστιβάλ των Καννών το 2013, τότε που το φιλμ «La vie d’Adele» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Κυανή Ακτή. Και εν τέλει ο Σπίλμπεργκ βράβευσε την τρίωρη ταινία του γαλλοτυνήσιου δημιουργού με τον Χρυσό Φοίνικα, κάνοντας την Αντέλ σταρ εν μια νυκτί.

Μαζί με την πολύ καλή ηθοποιό Βιρζινί Εφιρά η Αντέλ συμπρωταγωνιστεί σε μια ευαίσθητη ταινία που αφηγείται την ιστορία της επιστροφής μιας γυναίκας στο πάθος της νιότης της, που αυτή τη φορά είναι το πάθος της λογοτεχνίας.

Ο αντίκτυπος της «Sibyl», βέβαια, όπως εύκολα μπορεί να προβλέψει κάποιος, δεν στάθηκε ανάλογος με εκείνον της «Ζωής της Αντέλ». Δείχνει όμως τη σταθερά ανοδική πορεία μιας εργατικής και ειλικρινά αφοσιωμένης οτη δουλειά της ηθοποιού, η οποία έχει επιλέξει να αντιμετωπίζει με cool διάθεση τη ζωή.

Για την ελληνική καταγωγή της (δεν είχε έρθει ποτέ στην Ελλάδα) είχε δηλώσει. «Σας υπόσχομαι ότι θα έρθω. «Να με συγχωρήσετε που η επαφή μου με την Ελλάδα είναι ελάχιστη. «Ο προπάππους μου ήταν Έλληνας που πήγε στη Γαλλία με την προγιαγιά μου. Έφερε στον κόσμο τον παππού μου, ο οποίος έφερε στον κόσμο τον πατέρα μου. Το θέμα είναι ότι δεν τον γνώρισα ποτέ γιατί είπε στην προγιαγιά μου ότι θα πήγαινε να αγοράσει ένα κοτόπουλο και δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά…».

Το ενδιαφέρον είναι ότι η υποκριτική δεν υπήρξε ποτέ προτεραιότητα της Αντέλ Εξαρχόπουλος. Σύμφωνα με δηλώσεις της ίδιας, ενώ της άρεσαν οι ταινίες και το θέατρο, αυτό το οποίο στην πραγματικότητα ήθελε να κάνει στη ζωή της – σε μία φάση της τουλάχιστον – ήταν να εργαστεί ως ψυχολόγος φυλακών.

BΗΜΑgazino