Ένα σπάνιο στατιστικό συναντάει κανείς στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen λίγο πριν μας αποχαιρετήσει το 2018 καθώς στην κορυφή, με το ίδιο ακριβώς ποσοστό βρίσκονται δύο κανάλια, ο ALPHA και ο ΣΚΑΪ.

Την εβδομάδα 17-23, στο σύνολο του κοινού, είχαμε την απόλυτη ισοβαθμία καθώς τα δύο κανάλια συγκέντρωσαν το ίδιο ποσοστό 16.4% με τον ALPHA όμως να κερδίζει με 4,1 μονάδες διαφορά στο εμπορικό κοινό των 18-54.

Παρόλα αυτά την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό των 18-54 πήρε το Star με 17.4%, παρότι στο σύνολο ήταν μόλις τέταρτο. 

Το Open διατήρησε τα ποσοστά του αναλοίωτα, με τον ΑΝΤ1 να ανεβάζει έστω και λίγο τα δικά του.

17-23/12(ηλικία 18-54) 10-16/12(ηλικία 18-54)
ΣΚΑΪ 16,4% (12,3) 17,5% (13,6)
ALPHA 16,4% (16,4) 16,5% (16,6)
ΑΝΤ1 15,1% (14,8) 14,5% (14,5)
STAR 14,1% (17,4) 12,4% (14,8)
OPEN TV 6,9% (7,4) 6,9% (7,6)
ΕΡΤ1 5,4% (3,6) 6,3% (4,3)
ΕΡΤ2 2% (1,7) 2,1% (1,8)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1,5% (1,8) 1,6% (1,9)

Nielsen