Τέλος στη στενή συνεργασία Facebook με πολιτικά γραφεία

Σύμφωνα με ανακοίνωση του, το Facebook σταματά να στέλνει τους υπαλλήλους του στα πολιτικά γραφεία κατά τη διάρκεια των προεκλογικών εκστρατειών.

Το Facebook ανακοίνωσε πως θα διακόψει τη συνεργασία με τα πολιτικά γραφεία, στα οποία ως τώρα έστελνε υπαλλήλους του προκειμένου να στήσουν τις διαδικτυακές καμπάνιες των υποψηφίων.

Ο Ντόναλντ Τραμπ, με δήλωσή του, είχε πει πως ο υπεύθυνος της online καμπάνιας του τον βοήθησε να επικρατήσει.

Από την πλευρά του το Facebook, ο δεύτερος, διαδικτυακός, διαφημιστικός πράκτορας, είχε πει πως τις ίδιες υπηρεσίες θα προσέφερε και στην Χίλαρι Κλίντον αλλά εκείνη είχε αρνηθεί.
Τόσο το Facebook όσο και το Twitter προσφέρουν επιπλέον στοχευμένες συμβουλές στις πολιτικές καμπάνιες.

Αυτή την πρακτική δεν προτίθενται να την διακόψουν, αλλά θα την αντικαταστήσουν με δωρεάν διαφημιστικές συμβουλές σε όλα τα πολιτικά πρόσωπα μέσω της ιστοσελίδας τους.

Το 2016 ο Ντόναλντ Τραμπ ξόδεψε περίπου 44 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις facebook συγκριτικά με τα 28 εκατομμύρια που ξόδεψε η Κλίντον.

skai.gr