Τεχνητή Νοημοσύνη και στο πόκερ

Το σκάκι υπήρξε για δεκαετίες ο τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων της. Και αυτό διότι πρόκειται για παιχνίδι “απόλυτης πληροφορίας” και μαθηματικών οπότε η υπολογιστική δύναμη και οι σωστοί αλγόριθμοι μπορούν να δώσουν το πλεονέκτημα στην Tεχνητή Nοημοσύνη (ειδικά όταν αμύνεται) ακόμα και απέναντι στους καλύτερους παίκτες του κόσμου.

Η συνέχεια ήταν το “κινεζικό σκάκι”, δηλαδή το παιχνίδι Go το οποίο έχει πολύ περισσότερους συνδυασμούς κινήσεων από το σκάκι, και εκεί η τεχνητή νοημοσύνη της Google κατάφερε να νικήσει τους καλύτερους παίκτες επανειλημμένα. Υποτίθεται όμως, ότι ένα νέο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης το οποίο ονομάζεται DeepStack κατάφερε να νικήσει επαγγελματίες παίκτες πόκερ σε αγώνες ένας εναντίον ενός.

Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει μία έρευνα από τους δημιουργούς του Deepstack από το Πανεπιστήμιο Cornell στον Καναδά, η οποία δημοσιεύτηκε πρόσφατα. Ταυτόχρονα σχεδόν, μία άλλη Τεχνητή Νοημοσύνη [bot] με την ονομασία Libratus, ανακοινώθηκε πως θα συναγωνιστεί ζωντανά και σε απευθείας μετάδοση στο διαδίκτυο με παίκτες σε καζίνο.

Το πόκερ αποτελεί κορυφαίο παιχνίδι “μερικής” πληροφορίας όπου ο παίκτης προσπαθεί παίζοντας με τους νόμους των πιθανοτήτων να “μαντέψει” και τα φύλλα του αντιπάλου του. Οπότε, εάν τα παραπάνω επιβεβαιωθούν και τους επόμενους μήνες, πιθανόν να βρισκόμαστε μπροστά σε σημαντική εξέλιξη στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.

e-pcmag.gr