Η τηλεκριτικός Τίνα Μεσσαροπούλου για τη νέα σεζόν και τα πρώτα συμπεράσματα

Η σεζόν ξεκίνησε… Τα περισσότερα κανάλια έχουν ήδη ρίξει στη μάχη τα περισσότερα όπλα τους, αλλά… Ναι, υπάρχει πάντα ένα μεγάλο αλλά… Τελικά, ο σοφός λαός έχει πάντα δίκιο. “Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι”. Μπορεί να είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται όπως και η καλή εκπομπή ή καλή σειρά από την πρεμιέρα κιόλας ξεχωρίζει…

Είναι αλήθεια ότι φέτος υπάρχει μια στροφή προς την ελληνική μυθοπλασία ειδικά όσον αφορά στον ΑΝΤ1, ενώ το δικό του άνοιγμα κάνει και ο ΣΚΑΪ. Και εδώ κολλάει το αλλά που σας έλεγα στην αρχή. Καλή η προσπάθεια αλλά… Ο κόσμος πια έχει απαιτήσεις, αφήστε που η μεγαλύτερη απειλή για ένα ελληνικό κανάλι δεν είναι πλέον το αντίπαλο κανάλι, αλλά το Netflix. Πώς να συναγωνιστείς άραγε σειρές όπως το “The crown” ή το “La casa de papel”; Πολύ απλά δεν τις συναγωνίζεσαι… ούτε με την “Επιστροφή” – που οι ερμηνείες των νεαρώτερων ηθοποιών θυμίζουν μάθημα υποκριτικής και μάλιστα πρώτου έτους, ούτε με το “Πέτα τη φριτέζα” – που ο Ανδρέας Μορφονιός συνεχίζει να αντιγράφει τον κακό εαυτό του, πόσο μάλλον με το “Οσο έχω εσένα” που το μόνο που έχει μέχρι στιγμής να επιδείξει είναι η πρωταγωνίστριά του, Ευγενία Σαμαρά. Ακόμα κι ο Δημήτρης Αρβανίτης με το “Εγκλημα & πάθος” που άφησε πίσω του τις σαπουνόπερες αντιγράφοντας αμερικανιές έχει πολύ δρόμο ακόμα. Αλλωστε, το πρωτότυπο είναι πάντα καλύτερο, ειδικά όταν υπάρχει πάντα η σύγκριση με τον Πάνο Κοκκινόπουλο.

Τίνα Μεσσαροπούλου – tinasmess.gr