Τηλεθέαση: Τι έκαναν Νικολούλη-Χρηστίδου-Χατζηβασιλείου στις πρεμιέρες τους;

Δυναμική πρεμιέρα για την Αγγελική Νικολούλη, η οποία κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης.

Το βράδυ της Παρασκευής 26 Οκτωβρίου, το πολυβραβευμένο «Φως στο Τούνελ» άναψε για 24η σεζόν, και έφερε στο προσκήνιο μια πολύκροτη υπόθεση που συντάραξε την κοινή γνώμη, αλλά… και τους πίνακες τηλεθέασης.

Η πολυβραβευμένη εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη ήταν η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού, στη ζώνη προβολής της, με ποσοστό 21,2%, αφήνοντας πέντε μονάδες πίσω τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΪ: «My style rocks» / «Όσο έχω εσένα»).

Το «Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του και στο δυναμικό κοινό 18-54, με τηλεθέαση που άγγιξε το 19,4%, αφήνοντας 2 μονάδες πίσω τις ξένες ταινίες του ανταγωνισμού (STAR).
Την εκπομπή παρακολούθησαν συνολικά 524.000 τηλεθεατές, ενώ 1.398.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.

 

 

 

 

Η Σίσσυ Χρηστίδου έπειτα από απουσία πολλών ετών επέστρεψε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και στην παρουσίαση μέσα από τη συχνότητα του OPEN. Μαζί με τον Παύλο Σταματόπουλο, τον Κωνσταντίνο Βασάλο και την Ελένη Βουλγαράκ, σε ένα σκηνικό που θα μπορούσε να είναι η καφετέρια που σύχναζαν τα «Φιλαράκια», είπαν την πρώτη τους «καλημέρα» στους τηλεθεατές το πρωί του Σαββάτου με την προτροπή του τίτλου της εκπομπής τους: «Έλα, Χαμογέλα!».

Κι όπως φαίνεται οι τηλεθεατές τους χαμογέλασαν και μάλιστα πλατιά, έπειτα από τα μονοψήφια ποσοστά που συγκέντρωναν τα νέα προγράμματα του σταθμού τις πρώτες μέρες. Λαμβάνοντας ένα καλό lead in από τη Φαίη Μαυραγάνη και το «Τώρα ό,τι συμβαίνει», το «Έλα, Χαμογέλα» συγκέντρωσε 12,7% στο γενικό σύνολο και 13,2% στο κοινό 18 – 54 απέναντι στις ενημερωτικές εκπομπές του Νίκου Μάνεση και Σπύρου Μάλλη – Μαρίας Βούσουλα.

 

Αναλυτικότερα η τηλεθέαση…

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΕΣΗ – 19,5%

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΔΡΑΣΗ – 15,7%

ΕΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ – 12,7%

 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΕΣΗ – 19,3%

ΕΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ – 13,2%

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΔΡΑΣΗ – 10,6

 

 

 

 

 

Για 14η χρονιά η Βίκυ Χατζηβασιλείου καλησπέρισε τους τηλεθεατές του Πάμε Πακέτο. Σε νέα μέρα και νέα ώρα, απέναντι – έστω και για λίγη ώρα – από το μεγάλο project του ΑΝΤ1, το Nomads και την επί χρόνια επιλογή των σαββατόβραδων, το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» στον ΣΚΑΙ, η Βίκυ Χατζηβασιλείου διατήρησε το χαμόγελο της περιμένοντας τη στήριξη του κοινού που την ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια.

Για περίπου 45 λεπτά οι τρεις εκπομπές βρέθηκαν να παίζουν απέναντι και να διεκδικούν τους τηλεθεατές. Σε ένα δύσκολο εγχείρημα, η Βίκυ Χατζηβασιλείου απέδειξε για ακόμα μια φορά πως το κοινό είναι μαζί της, αφού στάθηκε μπροστά από τους δύο κύριους αντιπάλους της στην ψυχαγωγία για όση ώρα βρισκόταν στον αέρα, τόσο στο γενικό σύνολο, όσο και στο δυναμικό κοινό.

 

Αναλυτικά η τηλεθέαση…

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 21,9%

ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ – 21,8%

NOMADS Κ2 – 13,5%

 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ – 15,8%

NOMADS Κ2 – 14,7%

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! – 13,4%

zappit.gr