Με σύνθημα «Μένουμε ασφαλείς», τουριστικές επιχειρήσεις σε δημοφιλείς προορισμούς σηκώνουν ρολά, την ώρα που η αγωνία για τα έσοδα της σεζόν που ξεκινά αλλά και για την απαρέγκλιτη τήρηση των μέτρων προστασίας καλά κρατεί

Πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας, τήρηση αποστάσεων, μάσκες προσώπου στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σε πλοία και αεροπλάνα, check in on line, σερβίρισμα πρωινού και βραδινού στα ξενοδοχεία χωρίς μπουφέ, ευλαβικοί καθαρισμοί και απολυμάνσεις. Λέξεις και εικόνες που θα συναντήσουμε, για πρώτη φορά, στα χρονικά, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, που σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, ήδη, έχουν χαθεί τρεις μήνες (συμπεριλαμβάνοντας και τον Ιούνιο).

Την ίδια ώρα, σκέψεις ξενοδόχων για μη λειτουργία των επιχειρήσεών τους το καλοκαίρι, προτάσεις για πεζοδρομήσεις σε παραθαλάσσιους οικισμούς για την ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων στις απαιτούμενες αποστάσεις, αγωνία για την τήρηση των μέτρων που θα ανακοινωθούν από την κυβέρνηση αλλά και ο τρόπος στήριξης των επιχειρήσεων είναι ζητήματα που απασχολούν φέτος το επιχειρείν που εξαρτάται άμεσα από τον τουρισμό.

Κλειδί τα υγειονομικά πρωτόκολλα

«Τώρα αρχίζει η πραγματική οικονομία, δεν μπορεί να λειτουργήσει πραγματική οικονομία χωρίς συνάθροιση, που επιβάλει ο κορονοϊός’ είναι μια σκληρή πραγματικότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά στο «Εθνος της Κυριακής» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Γρηγόρης Τάσιος.

Οπως ο ίδιος επισημαίνει, ένα από τα βασικά στοιχεία για τη λειτουργία των ξενοδοχείων είναι τα υγειονομικά πρωτόκολλα. «Είναι δεδομένο με μολύβι και χαρτί, ότι με 50% και 60% πληρότητα, δεν μπορεί να βγει οικονομικά ένα ξενοδοχείο. Και ρωτάμε, με ποια πληρότητα θα δουλέψουμε, από τη στιγμή που με 50%-60% δεν βγαίνουμε, πώς θα ελέγχουμε τη συνάθροιση στο ξενοδοχείο, θα σερβίρουμε 5-6 ώρες πρωινό, αντίστοιχα και βραδινό, σε ποια τμήματα του ξενοδοχείου και επίσης, πώς θα λειτουργήσουμε στη συμπεριφορά μας απέναντι στον πελάτη, θα του πούμε μη βγαίνεις ποτέ έξω;».

https://www.ethnos.gr/