937fm
Αρχική » Αιτωλοακαρνανία » Υπερ του ψηφίσματος διαμαρτυρίας της Ιερατικής Σύναξης ο Δήμαρχος της Ιερής Πόλης Μεσολογγίου
Υπερ του ψηφίσματος διαμαρτυρίας της Ιερατικής Σύναξης ο Δήμαρχος της Ιερής Πόλης Μεσολογγίου

Υπερ του ψηφίσματος διαμαρτυρίας της Ιερατικής Σύναξης ο Δήμαρχος της Ιερής Πόλης Μεσολογγίου

Σε δήλωσή του για το ψήφισμα της Ιερατικής Σύναξης  που συγκάλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς σχετικά με την «Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού – Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων», ο Δήμαρχος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου Νίκος Καραπάνος σημειώνει:  «Τα σχολεία κάθε βαθμίδας είναι χώροι  μάθησης, γνώσης και διαπαιδαγώγησης των  αυριανών πολιτών της χώρας μας.   Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν τις σχολικές μονάδες όπου φοιτούν τα παιδιά μας, πιστεύω ότι αξίες όπως ο σεβασμός, η ελευθερία άποψης και επιλογής ή το δίκαιο, εμπνέονται στη νέα γενιά επαρκώς, χωρίς να χρειάζεται (πόσο μάλλον να επιβάλλεται) επιπρόσθετη διαδικασία ενημέρωσης για θέματα που θίγουν σοβαρά και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Κατόπιν των παραπάνω, εκφράζω την απόλυτη υποστήριξή μου στο ψήφισμα διαμαρτυρίας της Ιερατικής Σύναξης που συνεκλήθη υπό το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά και είχε ως θέμα την «Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού – Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων» την οποία προτίθεται να υλοποιήσει με απόφασή του ο Υπουργός Παιδείας.

Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων, θεωρώ ότι το θεματικό αντικείμενο της ανωτέρω «ενημερωτικής» εκπαιδευτικής διαδικασίας,   ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ψυχική ισορροπία των εφήβων μαθητών, καθώς θα επιφέρει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που -υποτίθεται -πως επιδιώκει.

  Δεν έχει έννοια, σκοπό ή επιδίωξη και δεν προσδοκά σε κανένα απολύτως αποτέλεσμα, καθώς η «αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών» είναι θέμα, πνευματικότητας και ωριμότητας. Δεν διδάσκεται ξεχωριστά σε αίθουσες διδασκαλίας  αλλά καλλιεργείται συνολικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας.

  Εκτός κι αν υποκρύπτεται σκοπιμότητα πλήρους διάβρωσης, ευτελισμού ακόμη και εκφυλισμού είτε της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είτε της ίδιας της ανθρώπινης υπόστασης.

  Ο χώρος της Παιδείας δεν είναι πεδίο πειραματισμών ή εφαρμογής προσωπικών αντιλήψεων. Αφορά τη νέα γενιά και για το λόγο αυτό επιβάλλεται η διαχείρισή του να γίνεται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.   Στο πλαίσιο αυτό, καλείται η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου να επανεξετάσει τη θέση της στο συγκεκριμένο ζήτημα, αντιλαμβανόμενη  τη σοβαρότητα της κοινωνικής ανατάραξης που προκαλεί η απόφαση περί διαχείρισης «Σώματος και Ταυτότητας» μέσα στις σχολικές αίθουσες. Παράλληλα δε,  να επιδοθεί – καταθέτοντας το σύνολο των δυνάμεών της- στην προσπάθεια επίλυσης άλλων κρίσιμων προβλημάτων που αντιμετωπίζει γενικότερα ο τομέας της παιδείας στη χώρα μας. Είναι ωφελιμότερο για όλους».