teletes-1-620x420

Ανάποδοι σταυροί, σύμβολα της πεντάλφας, αυτοσχέδιοι βωμοί, αντιχριστιανικά μηνύματα. Οι πρόσφατες βεβηλώσεις ναών ανά την Ελλάδα, και οι επερχόμενοι εορτασμοί του χειμερινού ηλιοστασίου επαναφέρουν στην επικαιρότητα το θέμα του σατανισμού. Ακόμα και ελληνικά sites που στρατολογούν αθώα θύματα, αποκαλύπτοντας ότι κυκλώματα δρουν εύκολα μέσω ίντερνετ. Την ώρα που γκρουπ στο facebook υμνούν το «θηρίο» και chat rooms «ξεναγούν» τους αμύητους στις θεωρίες του σκότους και στον αποκρυφισμό, η Εκκλησία επισημαίνει ότι οι οπαδοί του Εωσφόρου βρίσκουν έδαφος σε εποχές κρίσης.

Ο καθηγητής Θεολογίας, μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και σύμβουλος επί των αιρέσεων σε τρεις ιερές μητροπόλεις Λάμπρος Σκόντζος, ο οποίος ασχολείται με το θέμα εδώ και 15 χρόνια, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: «Θα έλεγα ότι βρισκόμαστε σε έσχατους καιρούς χωρίς να προσδιορίζουμε πότε είναι το τέλος του κόσμου. Ο διάβολος παίζει τα ρέστα του. Βλέπουμε σε παραλίες, σπηλιές, δάση διάφορα αντικείμενα τελετών. Χώροι που βεβηλώνονται είναι κυρίως οι εκκλησίες και τα νεκροταφεία. Ο σταυρός τούς ενοχλεί, γι’ αυτό έχουν σύμβολο τον ανάποδο σταυρό. Ποδοπατούν εικόνες. Στην Αιτωλοακαρνανία, στην Αχαϊα και στην Κρήτη είχαμε πρόσφατα κρούσματα. Στο Ρέθυμνο ομάδες έγραψαν στους τοίχους αντιχριστιανικά μηνύματα, πέταξαν κάτω τα δισκοπότηρα και τα αντιμήνσια από την Αγία Τράπεζα.

Σε μια περιοχή έξω από το Αγρίνιο μπήκαν σε μια νεόκτιστη εκκλησία κι έκαναν ανάποδους σταυρούς, πεντάλφα, άφησαν υβριστικά μηνύματα για τον Χριστό, την Παναγία, για τους αγίους και απειλές για τους χριστιανούς. Πρόκειται για παράνομες, ημιπαράνομες ή απόκρυφες ομάδες που δρουν μεμονωμένα. Ισως κάποιες συνδέονται και με εκκλησίες του Σατανά στο εξωτερικό».

Το φαινόμενο στην Ελλάδα δεν είναι τόσο οξύ όσο στο εξωτερικό. Συνήθως, λένε όσοι γνωρίζουν, περιορίζεται σε παγανιστικές τελετές, μυήσεις νέων μελών και θυσίες ζώων υπό το φως του φεγγαριού. Σημάδια, όπως μισοσβησμένες φωτιές, λιωμένα κεριά και πεντάλφες, εντοπίζονται τις περισσότερες φορές σε φορτισμένα ενεργειακά σημεία, όπως το Σούνιο, τα βράχια της Φρεαττύδας και η παραλία της Γλυφάδας. Αλλά και στην περιφέρεια έχουν γίνει τελετές, όπως σε Πάτρα, Κοζάνη και Ξάνθη.

Νέοι τα εύκολα θύματα

Τα εύκολα θύματα είναι κυρίως οι νέοι. Μύθοι ή πραγματικότητα; Ολα μπερδεύονται μέσα σε ιστορίες που άλλοτε ιντριγκάρουν και άλλοτε προκαλούν φόβο. Το μυστήριο έχει τη δική του γοητεία, η οποία όμως μπορεί να είναι καταστροφική.

Πίσω από όλα αυτά υπάρχουν, και τεράστια οικονομικά συμφέροντα: Επιχειρήσεις, εκδοτικοί οίκοι, δισκογραφικές, βιομηχανίες φτιάχνουν σύμβολα, ακόμη και ρούχα των ομάδων αυτών.

Ενώ στο εξωτερικό έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις εγκλημάτων για «χάρη» του Σατανά, στην Ελλάδα η «λατρεία» του δεν θεωρείται διαδεδομένη. Η πιο γνωστή ιστορία είναι αυτή των σατανιστών της Παλλήνης το 1994.

Τα τελετουργικά στις σατανιστικές τελετές είναι πολλά, με κυριότερα την αντιστροφή των χριστιανικών, με σκοπό τη γελοιοποίησή τους. Ειδικά τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων οι σατανιστές έχουν τις δικές τους «γιορτές». Είναι τα αντι-Χριστούγεννά τους και από τις 22 Δεκεμβρίου και μετά γίνονται πάρτι με σεξουαλικά όργια και ανθρωποθυσίες. Για μια τελετή χρειάζονται βωμός, πεντάλφα αντεστραμμένη, φιγούρες της Καμπάλα, μερικά μαύρα κεριά και ένα άσπρο, που αντιπροσωπεύουν το φως του Lucifer και τις φλόγες της αβύσσου. Η «σατανική κοινωνία» είναι η βλάσφημη απεικόνιση της θείας ευχαριστίας με τη χρήση αλκοόλ, ενώ στη «δέηση» αναφέρονται τα 77 ονόματα του Σατανά.

Εικόνες από χώρους όπου γίνονται τελετές.  Η πεντάλφα, ανάποδοι σταυροί, νεκροκεφαλές και άλλα σύμβολα του διαβόλου εμφανίζονται σε ελληνικά sites μύησης στον σατανισμό

teletes-1teletes-3

Το ημερολόγιο της ανατριχίλας

■ 22 Δεκεμβρίου: Χειμερινό ηλιοστάσιο. Σεξουαλικά όργια και παρωδία της θείας κοινωνίας.

■ 24 Δεκεμβρίου: Βεβηλώνεται η γέννηση του Θεανθρώπου με ανθρωποθυσία. Το θύμα, κορίτσι 16 ετών, παριστάνει την Παρθένο Μαρία και διαπράττει σεξουαλικά όργια. Γιορτή προς τιμή των μεγάλων δαιμόνων.

■ 7 Ιανουαρίου: Σημαντική μέρα, γι’ αυτό προβλέπεται ανθρωποθυσία. Το θύμα πρέπει να είναι αγόρι 12-13 ετών.

■ 17 Ιανουαρίου: Η νύχτα είναι αφιερωμένη στις σαρκικές  απολαύσεις. Κυρίαρχα στοιχεία η  ομαδική συνουσία και οι βιασμοί.

■ 25 Φεβρουαρίου: Το τελετουργικό προβλέπει παρωδία της θείας κοινωνίας, με αίμα ζώου.

■ 1η Μαρτίου: Η νύχτα είναι αφιερωμένη στους δαίμονες, με παρωδία της θείας κοινωνίας.

■ 20 Μαρτίου: Τη νύχτα γίνονται σεξουαλικά όργια προς τιμήν της εαρινής ισημερίας.

■ 20-26 Απριλίου: Οριστικοποιείται ανάλογα με το πότε έχει πανσέληνο η ημέρα για απαγγελία, ανάποδα,διάφορων προσευχών.

■ 26 Απριλίου – 1η Μαΐου: Γιορτή της «μεγάλης κλιμάκωσης» με όργια. Το θύμα πρέπει να είναι έως 25 ετών, θηλυκού γένους.

■ 21 Ιουνίου: Θερινό ηλιοστάσιο Σεξουαλικά όργια.

■ 1η Ιουλίου: Γλέντι προς τιμήν των δαιμόνων με σπέρμα και αίμα.

■ 3 Αυγούστου: Η νύχτα είναι αφιερωμένη στον Σατανά. Τοτελετουργικό προβλέπει σεξουαλικά όργια και ζωοθυσίες έως το ξημέρωμα.

■ 7 Σεπτεμβρίου: Τη νύχτα οι «νεοφώτιστοι» (που πίνουν αίμα) υπογράφουν το συμβόλαιο με τον  Σατανά.

■ 20 Σεπτεμβρίου: Γιορτή προς τιμήν του Μεσονύκτιου Τάγματος.

■ 22 Σεπτεμβρίου: Φθινοπωρινή ισημερία. Ομαδικά όργια.

■ 29 Οκτωβρίου: Η νύχτα είναι αφιερωμένη σε σεξουαλικά όργια, με βεβήλωση ιερών αντικειμένων, που έχουν κλαπεί από ορθόδοξη εκκλησία.

■ 1η Νοεμβρίου: Επίκληση δαιμόνων.

■ 4 Νοεμβρίου: Σεξουαλικό γλέντι προς τιμήν του αρχαίου δαίμονα.

dete.gr