Αλλάζουν οι όροι κατανομής της κρατικής διαφήμισης

Να αλλάξει τους όρους κατανοµής της κρατικής διαφήµισης µε δύο τρόπους θέλει να επιχειρήσει η κυβέρνηση, η οποία θα καταργήσει πλήρως το µοντέλο 50-40-10. Η σχέση αυτή ήταν υπέρ της τηλεόρασης και πλέον δεν θα υπάρχει κανένας περιορισµός και δεν θα υφίσταται κανένα όριο.

Το ∆ηµόσιο, υπουργεία, φορείς και ∆ΕΚΟ θα είναι που θα αποφασίζουν για τη διαφήµιση που θα χορηγούν στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τον Τύπο και το Internet, υπό την προϋπόθεση της έγκρισης του διαφηµιστικού πακέτου από τη Γενική Γραµµατεία Ενηµέρωσης και Επικοινωνίας. Αυτό πρακτικά σηµαίνει πως η κυβέρνηση θα είναι σε θέση να ελέγξει τη ροή τής κρατικής διαφήµισης προς την τηλεόραση.

Εκείνο που επιδιώκει, αντιθέτως, ο Νίκος Παππάς είναι να τηρηθεί η σχέση 70-30 για τα περιφερειακά media. Αν τα επαρχιακά Μέσα δεν λαµβάνουν το 30% της κρατικής διαφήµισης, τότε θα υπάρχουν κυρώσεις για τις ∆ΕΚΟ, που θα είναι υποχρεωµένες µε επί πλέον χρήµατα να καλύπτουν το ποσό που θα υπολείπεται.

Στο µεταξύ, η κυβέρνηση προτίθεται να εφαρµόσει το νέο σύστηµα ηλεκτρονικών δηµοπρασιών της διαφήµισης στο τηλεοπτικό τοπίο που θα προκύψει, αν και εφόσον προχωρήσει η διαδικασία αδειοδότησης από το ΕΣΡ. Τα εθνικής εµβέλειας κανάλια θα πουλάνε µέσω µιας online πλατφόρµας τον διαφηµιστικό τους χρόνο, ανά πάσα ώρα και στιγµή, και οι διαφηµιστές, οι διαφηµιζόµενοι και τα media shops θα είναι σε θέση να αγοράζουν και συνάµα να πληρώνουν τους πελάτες τους.

Παραπολιτικά