Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. εξέδωσε ανακοίνωση προς ενημέρωση των χρηστών της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» ότι λόγω προγραμματισμένων εργασιών περαιτέρω αναβάθμισης της αξιοπιστίας των πληροφοριακών συστημάτων των διοδίων -την Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017- δεν θα είναι εφικτές κάποιες συναλλαγές.

Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες δεν θα μπορούν:

1) Να επαναφορτίσουν τον λογαριασμό τους, να πληροφορηθούν το διαθέσιμο υπόλοιπο ή να τροποποιήσουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους, μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.

2) Να χρησιμοποιήσουν  τις online υπηρεσίες του www.gefyraepass.gr, καθώς το σύστημα δεν θα είναι σε θέση να ανανεώσει τα δεδομένα κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης.

Ο μοναδικός τρόπος επαναφόρτισης του λογαριασμού του ΓΕΦΥΡΑ e-pass σας θα είναι από λωρίδα με εισπράκτορα. Ωστόσο, λόγο περιορισμών, θα είναι εφικτή η αποδοχή μόνο του ελάχιστου ποσού επαναφόρτισης για κάθε πομποδέκτη για κάθε κατηγορία, ήτοι:

Κατ. 2: 11
Κατ. 3  40
Κατ. 4: 40
Κατ. 5: 80
Κατ. 6: 80
Κατ. 7: 50
Κατ. 8: 60
Κατ. 9: 80

Το δε ποσό θα πιστώνεται στον λογαριασμό του πελάτη μετά το πέρας της αναβάθμισης. Εάν κάποιος κάτοχος του ΓΕΦΥΡΑ e-pass σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τον πομποδέκτη του για να διέλθει από διόδια άλλου αυτοκινητοδρόμου, παρακαλείται να επιβεβαιώσει ότι το υπόλοιπό του επαρκεί. Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει να  χρησιμοποιήσει λωρίδα με εισπράκτορα.

Προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε καθυστέρηση ή ταλαιπωρία, θα ήταν σκόπιμη η επαναφόρτιση λογαριασμού πριν τις 21/2/17. Η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. ευχαριστεί εκ των προτέρων για την κατανόηση και διαβεβαιώνει τους πελάτες της ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου η διακοπή των υπηρεσιών να διαρκέσει όσο το δυνατόν λιγότερο.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γέφυρας θα βρίσκεται στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου, στο 26340-39010 & 39011 ή μέσω email στο info@gefyralitourgia.gr.

ypodomes.com