Η αντίστροφη μέτρηση για να μπει στις ράγες ο προαστιακός με προορισμό από Πάτρα προς Κάτω Αχαΐα μπορεί να έχει αρχίσει, καθώς είναι θέμα ημερών – ενδεχομένως και ωρών – για να γίνει η επίσημη έναρξη των δρομολογίων, αλλά επί της ουσίας το μεγάλο στοίχημα του τρένου σε ότι αφορά στο ρόλο που μπορεί να παίξει έστω και μέσω της μονομετρικής γραμμής σε συγκεκριμένες περιοχές, μόλις ξεκινά.

Το σενάριο που ήδη επεξεργάζονται οι υπεύθυνοι της τραινοσε, σε συνεργασία με φορείς της περιοχής αλλά και τις επιχειρήσεις της Βιομηχανικής ζώνης είναι η σύνδεση με αυτή μέσω ανταποκρίσεων από σταθμούς που βρίσκονται στο ύψος των Τσουκαλαιϊκων και ενδεχομένως στη διασταύρωση «ΣΚΑΓΙΑ».

Από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης της ΒΙ.ΠΕ με τη χρήση λεωφορείων και γι’ αυτό τα τελευταία εικοσιτετράωρα στελέχη του ΟΣΕ είχαν επαφές με εκπροσώπους των βιομηχανιών που λειτουργούν στη Βιομηχανική ζώνη της Πάτρας, προκειμένου να διερευνηθούν οι τρόποι που θα λάβει σάρκα και οστά το συγκεκριμένο σχέδιο.

Να σημειωθεί, πως καθημερινά και ιδιαίτερα από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, από και προς της ΒΙΠΕ μετακινούνται από Πάτρα και Δυτική Αχαΐα περισσότεροι από 3000 εργαζόμενοι, με τους περισσότερους εξ αυτών να κάνουν αναγκαστικά χρήση της «καρμανιόλας» Πατρών – Πύργου.

Επίσης ο τρόπος που γίνονται σήμερα οι μετακινήσεις θεωρείται πως είναι ιδιαίτερα κοστοβόρος, καθώς ανεξάρτητα του εάν η μεταφορά γίνεται μαζικά (με λεωφορεία) που πληρώνουν οι επιχειρήσεις ή με Ι.Χ., οι δαπάνες για καύσιμα, μισθώσεις αλλά και οι φθορές σε οχήματα σε συνδυασμό με τους κινδύνους ως προς την οδική ασφάλεια αποτελούσαν και αποτελούν το μεγάλο πονοκέφαλο.

Σενάριο για Άραξο και … Καλογριά (;)

Με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων του προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα, στην «εξίσωση» έχει αρχίσει να μπαίνει ήδη και το σενάριο επέκτασης μελλοντικά έως την περιοχή του Αράξου, ενώ σε τεχνικό επίπεδο για το πιο φιλικό μέσο μεταφοράς ως προς το περιβάλλον , θεωρείται εφικτό και διόλου κοστοβόρο να επεκταθεί και στη χρυσοφόρο ‘αγορά’ κατά τους θερινούς μήνες της Καλογριάς.

Να σημειωθεί πως σε ότι αφορά την περιοχή του Αράξου ήδη από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στο «τραπέζι» έχει μπει το συγκεκριμένο θέμα.

PatrasTimes.gr