Γιώργος Βαρεμένος: Τορπίλη!

Νέα τορπίλη στο μέλλον της Πάτρας και της Δ. Ελλάδας πυροδοτεί ο αρμόδιος υπουργός Κ. Καραμανλής, με την «πανηγυρική» γνωστοποίηση ματαίωσης της δρομολογημένης υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής, μετά την ακύρωση της δημιουργίας Νομικής Σχολής και την τοποθέτηση του άξονα Πάτρα-Πύργος στο τραπέζι του Νεοδημοκρατικού Προκρούστη. Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος μιλώντας στο «Κόκκινο» Πάτρας διερωτήθηκε αν πρόκειται για μια ακόρεστη κυβερνητική εκδικητική διάθεση προς την Πάτρα και τη Δυτική Ελλάδα και τι είναι ακριβώς αυτό που οδηγεί την κυβέρνηση στο ρόλο του «μαστροχαλαστή» χωρίς να φανερώνει, τι ακριβώς θα φτιάξει στη θέση αυτού που έρχεται να χαλάσει.
Ο υπουργός σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού πέταξε το νούμερο ενός δισεκατομμυρίου, που τάχα μου θα στοίχιζε η υπογειοποίηση, ενώ αρμόδιοι τεχνικοί παράγοντες χαρακτηρίζουν το ποσό εξωφρενικό για τα πέντε χιλιόμετρα του έργου, τη στιγμή που η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κόστισε 750 εκατομμύρια. Ο υπουργός ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση και μελέτες, ενώ γνωρίζει ότι μέσω ΕΣΠΑ έχουν εξασφαλιστεί 130 εκ., ενώ για το μισό έργο υπάρχει οριστική μελέτη και για το υπόλοιπο προκαταρτική. Τί συμβαίνει λοιπόν; Υπάρχει κάποια έμμεση πρόσκληση σε «επίγειο πάρτι» με τα εξασφαλισμένα 130 εκατομμύρια για το έργο;
Ο κ. Καραμανλής με άμετρο τρόπο κάνει λόγο για μετρό Πάτρας και επικαλείται άρνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης θέλοντας να παρουσιάσει την ματαίωση ενός δρομολογημένου έργου, ως αυτοεκπληρούμενη δική του Προφητεία. Επικαλείται κατά το δοκούν και όπως βολεύει κάθε φορά την Ευρώπη, αλλά μιας και ο λόγος για αυτή, τι του έχει ειπωθεί από εκεί για το Πάτρα-Πύργος; Τίποτα ακόμη; Τότε γιατί έσπευσε να εξαγγείλει όσα έχει εξαγγείλει μέχρι σήμερα;
Η κυβέρνηση είναι υπόλογη απέναντι στο λαό της Δυτικής Ελλάδας. Τι είναι αυτό που θέλει να κατασκευάσει, γκρεμίζοντας τη συνέχεια του Κράτους; Ένα παράλληλο δικό της Κράτος, ανεξαρτήτως κόστους, κατέληξε διερωτώμενος ο κ. Βαρεμένος.