Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το χαμένο γλυκό» σχεδιάστηκε με σκοπό να εξοικειώσει τους μικρούς ταξιδευτές με την έννοια της αντικειμενοστρέφειας, μέσα από την αναζήτηση ενός χαμένου βάζου γλυκού του κουταλιού και των εικόνων του εκπαιδευτικού βιβλίου «Ψάχνοντας στην παραλία».

Πέραν της μαθηματικής αξίας και της προσέγγισης σε βασικές αρχές προγραμματισμού, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναδεικνύει την πολύτιμη αξία του γραπτού λόγου και τη σημασία της ομαδικής προσπάθειας για την επίτευξη ενός στόχου.