Σαρωτικές αλλαγές έφερε στην καθημερινότητά μας η επέλαση του κορωνοϊού. Ο φονικός ιός έφερε ολικό Lockdown για περίπου δύο μήνες με την οικονομία να μετρά σημαντικές απώλειες αφού μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα ξεκίνησε να δέχεται ξένους επισκέπτες από την 1η Ιουλίου.

Σημαντικές αλλαγές είχαμε όμως και στο τηλεοπτικό σκηνικό. Ο ιός έβαλε στον «πάγο» την ψυχαγωγία με την ενημέρωση να κυριαρχεί και τα κανάλια να έχουν μεγάλες απώλειες εσόδων.

Η ψυχαγωγία άλλωστε είναι που φέρνει τα έσοδα.

Η τηλεθέαση μπορεί να αυξήθηκε, αφού το κοινό έμενε στο σπίτι αλλά η διαφημιστική δαπάνη έπεσε κατακόρυφα. Τον πρώτο μήνα της καραντίνας η διαφημιστική δαπάνη έπεσε μέχρι και 40% με τα κανάλια να χάσουν σημαντικό κομμάτι εσόδων. Η κατάσταση ισορρόπησε τον Ιούνιο αφού οι απώλειες έφτασαν στο 5& σε σχέση με την περασμένη περίοδο.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Media.gr η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης θα κλείσει γύρω στο 20% για το 2020.

Αυτό χωρίς να υπολογίζεται νέο κύμα κορωνοϊού και δεύτερο lockdown. Σύμφωνα με την ίδια ιστοσελίδα στην καλύτερη των περιπτώσεων η πτώση των διαφημιστικών εσόδων σημαίνει και ζημιές της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Με δεδομένο ότι ορισμένοι σταθμοί καταγράφουν ζημιές πριν την πτώση των διαφημιστικών εσόδων σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσει και τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

dailymedia.com.gr