Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια τη μέτρηση της ακροαματικότητας θα πραγματοποιεί άλλη εταιρία δημοσκοπήσεων.

Για την ακρίβεια θα είναι δύο οι εταιρίες και θα συνεργάζονται μεταξύ τους, η MRB HELLAS και η 361 RESEARCH SOLUTIONS. Μία βασική διαφορά στη μεθοδολογία που θα χρησιμοποιούν είναι η μέτρηση των κινητών τηλεφώνων σε αντίθεση με την Bari-Focus που αναζητούσε το δείγμα της μόνο σε σταθερά τηλέφωνα.

Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι τα νέα αποτελέσματα και αν θα δείξουν μικρή ή μεγάλη απόκλιση από τα έως τώρα. Να σας αποκαλύψουμε πως μία αγωνία στα επιτελεία των ραδιοσταθμών υπάρχει. Γιατί πολλοί θεωρούν πως η προηγούμενη μεθοδολογία παρουσίαζε πολλά κενά.

Την MRB τη γνωρίζουμε και από τα πολιτικά γκάλοπ που κάνει.

e-tetradio.gr