Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen.

Ο Θέμης Γεωργαντάς επέστρεψε για δεύτερη σεζόν με το «After Dark» και το βράδυ της Παρασκευής έδωσε την πρώτη του μάχη για την τηλεθέαση.

Ο Θέμης έστρωσε το τραπέζι του, ο chef Alsi Sinanaj ακόνισε τα μαχαίρια του και μαγείρεψε, ενώ η νέα γειτόνισσα, Έλενα Κώνστα, εισέβαλλε στο στούντιο και έκανε τα πάντα για να γνωρίσει τους καλεσμένους, την Έλενα Παπαρίζου και τον Τάσο Τρύφωνος.

Πώς τα πήγε, όμως, ο Θέμης Γεωργαντάς και το «After Dark» στην τηλεθέαση;

Η ψυχαγωγική εκπομπή του ΣΚΑΪ σημείωσε 12,6% στο δυναμικό κοινό (18-54), με το υψηλότερο τέταρτο (00:30 – 00:44) να φτάνει στο 15,1%. Στο γενικό σύνολο, το «After Dark» είχε μέσο όρο 16,4%, φτάνοντας σε τέταρτο (00:45 – 00:59) στο 18,3%.

Απέναντί του, ο Θέμης Γεωργαντάς είχε την Αγγελική Νικολούλη με το Φως στο Τούνελ, που είχε μέσο όρο 17% στο δυναμικό κοινό και 18,7% στο γενικό σύνολο.

 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Φως στο Τούνελ – 17%

After Dark – 12,6%

 

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Φως στο Τούνελ – 18,7%

After Dark – 16,4%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

zappit.gr