«Τοίχο» φαίνεται να βρίσκουν οι τράπεζες στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν με πολλούς οφειλέτες «κόκκινων» στεγαστικών, αλλά και καταναλωτικών δανείων, προκειμένου να τους προτείνουν ρυθμίσεις, που περιλαμβάνουν «κούρεμα» έως 40% και 95% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, ειδικά στο στεγαστικό χαρτοφυλάκιο, που εμφανίζει και το μεγαλύτερο ποσοστό μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων – 44,3% στο τέλος Ιουνίου 2018 – μόλις ένας στους δύο εμφανίζεται στο τηλέφωνο, «φλερτάροντας» σοβαρά με το ενδεχόμενο – εάν δεν έχει αναζητήσει καταφύγιο στον Νόμο Κατσέλη – να δει την περιουσία του να βγαίνει στο «σφυρί».

Δεν απαντούν…

«Είναι εντυπωσιακό πώς κάποιος, που έχει λάβει δάνειο και δη, εξασφαλισμένο, απορρίπτει τις κλήσεις.

Προφανώς, έχει συνηθίσει να μην πληρώνει και, άρα, το οποιοδήποτε haircut είναι χειρότερο από το τίποτα», σχολίασε σχετικά από το βήμα του 10ου risk management and compliance forum της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Ενωση Τραπεζών (ΕΕΤ), ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής του Troubled Asset Group της Eurobank, κ. Θεόδωρος Καλαντώνης.

aftodioikisi.gr