Τα τουριστικά λεωφορεία δεν βγήκαν δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για να πανηγυρίσουν, αλλά για να υπενθυμίσουν στην κυβέρνηση ότι χιλιάδες εργαζόμενοι σ΄αυτά ανήκουν στην κατηγορία των “αόρατων”, ενώ πολλές επιχειρήσεις αναγκάσθηκαν να τα καθηλώσουν από τον Φεβρουάριο με το κλείσιμο των συνόρων και πριν την καραντίνα, στην διάρκεια της οποίας πολλές πινακίδες παραδόθηκαν και λεωφορεία πουλήθηκαν.

Από 1ης Μαΐου οι εργαζόμενοι οδηγοί δεν προσλήφθηκαν ως εποχιακοί, όπως προβλέπει ο νόμος, και δεν δικαιούνται ούτε κάν τα 533€ τον μήνα. Όσο κι αν κορνάρουν, κανείς αρμόδιος δεν ακούει. 

Οι ιδιοκτήτες των πούλμαν βρίσκονται μπροστά στο άγνωστο, χωρίς καμμία ενίσχυση, αποζημίωση ή διευκόλυνση της πρόσβασης σε δανεισμό σε όσους τον έχουν απόλυτη ανάγκη για την επιβίωσή τους.

Οι επιβάτες, λένε οι επιχειρηματίες, θα κατεβαίνουν από αεροπλάνα με πληρότητα 100% και θα μπαίνουν σε πούλμαν που θα πρέπει να δουλεύουν με πληρότητα 50%. Οι μικρομεσαίοι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων βρίσκονται σε ένα σημείο που γράφει ΑΔΙΕΞΟΔΟ!

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες δέσμη μέτρων για τον τομέα των αερομεταφορών. Οι εργαζόμενοι στον κλάδο ψάχνονται να καταλάβουν τί ακριβώς θα ισχύει γι’ αυτούς. 

Ασάφειες, προχειρότητες και αντιφάσεις είναι το μόνο που προκύπτει με σιγουριά. Μαζί φυσικά με μία μόνο βεβαιότητα: Την μείωση των μισθών τους κατά τουλάχιστον 20% μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 και μετά βλέπουμε.

Στις υποδομές, το εξωφρενικό είναι ότι, ενώ η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη μέσω ΕΣΠΑ και άλλων πηγών, η κυβέρνηση ακύρωσε συμβάσεις, καταγράφοντας κυριολεκτικά έναν χαμένο χρόνο, με μοναδικό στόχο όχι το πότε θα γίνουν τα έργα, αλλά το ποιος θα τα κατασκευάσει. Δηλαδή, πάνω απ’ όλα να μοιράσει την πίτα κατά πώς επιθυμεί. Με τα ζόμπι θα κάτσει ν’ ασχοληθεί τώρα;…

Σημεία από την συνέντευξη στην εκπομπή «Οικονομία στο κόκκινο» του Ρ/Σ  «Στο Κόκκινο 105,5 FM» με τον Στάθη Σχοινά