Νέκρωσαν και πάλι τα έργα στο Άκτιο-Αμβρακία

Νέκρωσαν και πάλα τα έργα στο Άκτιο-Αμβρακία

 

Νέκρωσαν τα εργοτάξια στο Άκτιο-Αμβρακία για μία ακόμα φορά, με τα έργα να μένουν μετέωρα και τους εργαζόμενους χωρίς δουλειά.

Τα προβλήματα στις 4 εργολαβίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου των 48,5χλμ δεν έχουν τέλος και αυτή τη φορά αναζητείται η οριστική λύση που θα επιτρέψει την επιστροφή των εργαζομένων στα εργοτάξια και την ολοκλήρωση του πολύπαθου έργου που κλείνει 6,5 χρόνια έργων με την πρόοδο να είναι κολλημένη.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το Υπ.Υποδομών οι συμπληρωματικές συμβάσεις στις 3 από τις 4 εργολαβίες είναι σε στάδιο έγκρισης και είναι αυτές που θα επιτρέψουν στο τέλος του 2017 την ολοκλήρωση κάποιων τμημάτων.

Ωστόσο όσο αυτές δεν εγκρίνονται τόσο εντείνεται η αβεβαιότητα και φυσικά δεν προχωρά η ωρίμανση των έργων. Η νέα παράταση που δόθηκε μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 ήταν μία κίνηση να κερδηθεί χρόνος για να ενεργοποιηθούν αυτές οι συμβάσεις ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μέχρι τώρα.

Το έργο που θα προσφέρει απευθείας σύνδεση με την Ιόνια Οδό, θα παρακάμπτει την Αμφιλοχία και την Βόνιτσα και θα ενώνεται με την Υποθαλάσσια Σήραγγα Άκτιο-Πρέβεζα, αναμένεται να ζωντανέψει με την δημοπράτηση της εργολαβίας-σκούπας που θα μαζέψει ότι υπόλοιπα έχουν μείνει και θα δρομολογηθεί το 2017 ενώ η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου εκτιμάται να ξεκινήσει από τα τέλη του 2017 και να φτάσει μέχρι το 2020.

Η χρηματοδότηση αυτού του έργου είναι εξασφαλισμένη από το Νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως ένα από τα ελάχιστα μεγάλα έργα υποδομής που κατάφεραν να ενταχθούν στη νέα προγραμματική περίοδο.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com