Ομάδα εργασίας της F1 για αξιολόγηση της χρήσης υδρογόνου ως καύσιμο στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό

Η Φόρμουλα 1 συμφώνησε να συμμετάσχει σε μια τεχνική ομάδα εργασίας που σχεδιάζει να αξιολογήσει τις «εξελίξεις και τις πιθανές εφαρμογές» της τεχνολογίας υδρογόνου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της F1 Πατ Σίμοντς θα συμμετέχει στην ομάδα εργασίας για το υδρογόνο, η οποία περιλαμβάνει επίσης τη FIA – που εκπροσωπείται από τον διευθυντή μονοθέσιων Νικόλα Τομπάζη – και τον Μαρκ Γκρέιν, τεχνικό διευθυντή της σειράς Extreme E, την οποία θα διαδεχθεί η Extreme H το 2025.

Η σειρά εκτός δρόμου, η οποία ξεκίνησε το 2021, ανακοίνωσε αρχικά τον Φεβρουάριο του 2022 ότι η Extreme H θα είναι συμπληρωματική της Extreme E και ότι θα διεξάγεται στα ίδια αγωνιστικά Σαββατοκύριακα – ο ιδρυτής της σειράς Αλεχάντρο Αγκάγκ περιέγραψε την απόφαση αυτή ως «διπλή αγωνιστική δράση, με οριακές πρόσθετες [περιβαλλοντικές] επιπτώσεις».

EPA/CRISTIAN RUDOLFFI

Αλλά η ανακοίνωση των σχεδίων για τη δημιουργία της κοινής ομάδας εργασίας υδρογόνου επιβεβαίωσε ότι η Extreme E θα «μεταβεί» πλέον από την ηλεκτρική ενέργεια στο υδρογόνο για το 2025.

Σκοπός της ομάδας εργασίας είναι να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η τεχνολογία υδρογόνου, με ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο ενσωμάτωσής της στις κυψέλες καυσίμου και στα συστήματα μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν στο πρώτο σασί Extreme H που θα κατασκευάσει η Spark.

Η ομάδα θα εξετάσει επίσης τις υποδομές των χώρων διεξαγωγής αγώνων, τη μεταφορά, τη φόρτιση, την αποθήκευση και τη διαχείριση, καθώς και τις επιπτώσεις στην ασφάλεια από την υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας.

Πηγή: the-race.com