70%-30% τα διαφημιστικά κονδύλια μεταξύ πανελλαδικών και περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης

Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στις επιχειρήσεις που ελέγχονται από το ∆ηµόσιο η εντολή που δόθηκε από την κυβέρνηση για αυστηρή εφαρµογή της νοµοθεσίας που τις υποχρεώνει ναµοιράζουν σε ποσοστό 70%-30% τα διαφηµιστικά τους κονδύλια, µεταξύ πανελλαδικών και περιφερειακών Μέσων Ενηµέρωσης.

Ωστόσο, το σχέδιο που αποκάλυψε πρόσφατα το «Secret» και επιβεβαιώθηκε λίγο αργότερα µε δηλώσεις του αρµόδιου Υπουργού, Νίκου Παππά, για ενίσχυση των Μέσων της επαρχίας από την κυβέρνηση µέσω επιχειρήσεων του ∆ηµοσίου και ∆ΕΚΟ, προκαλεί ουκ ολίγες αντιδράσεις.

Ήδη σύµφωνα µε πληροφορίες του «Secret», σηµαντικές επιχειρήσεις που βρίσκονται υπό τον έλεγχο του ∆ηµοσίου διεµήνυσαν ότι, αν εφαρµοστεί µε αυστηρό τρόπο η νοµοθεσία, κινδυνεύουν να υποστούν σηµαντικές ζηµίες σε ό,τι αφορά την κερδοφορία τους. Πρόσωπο που γνωρίζει τα της διαφηµιστικής αγοράς έλεγε χαρακτηριστικά πως δεν είναι δυνατόν επιχειρήσεις όπως η ΕΥ∆ΑΠ, η πελατεία των οποίων βρίσκεται αποκλειστικά στο λεκανοπέδιο, ή η ∆ΕΠΑ, που δεν έχει πελάτες στο σύνολο της χώρας, να δώσουν διαφήµιση µε τον συγκεκριµένο τρόπο.