Αγρίνιο: «Δημοσιογραφική έρευνα» στον Antenna Star 103.5 και το AgrinioTimes.gr από το 4ο Δημοτικό

Με παιδικές φωνές και γλυκά χαμόγελα γέμισαν το πρωί της Τρίτης 28 Μαρτίου 2023, τα γραφεία μας…

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, συνοδευόμενοι από τους δασκάλους τους Νίκο Δημουλή, Απόστολο Σαγάνα, Κώστα Αζούκη, Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου και Αφροδίτη Χριστοδούλου, επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις των μέσων Antenna Star 103.5 και Antenna-Star.gr, AgrinioTimes.gr και Agrinio 937 FM, στο πλάισιο εκπαιδευτικής επίσκεψης.

Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στην αίθουσα σύνταξης και στα στούντιο των σταθμών, κάνοντας τη δική τους «δημοσιογραφική έρευνα» και είχαν μια πρώτη επαφή με το δημοσιογραφικό επάγγελμα, σε πραγματικές συνθήκες.


Η Σοφία και η Βενετία εκπροσωπώντας την τάξη τους, εξέφρασαν τη χαρά τους για την επίσκεψη και ευχαρίστησαν τη δασκάλα τους Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου που τους έδωσε την ευκαιρία να γίνουν «μικροί δημοσιογράφοι».

«Όταν η δασκάλα μας μάς ανακοίνωσε ότι θα έχουμε τη δική μας σχολική εφημερίδα νιώσαμε υπερηφάνεια και ενθουσιασμό», σχολίασαν οι μαθήτριες αναφερόμενοι στην 4-e Διάσταση (4η Διάσταση) που εκδίδεται από το σχολείο.

Το πρώτο άρθρο που έγραψε η τάξη Δ1 και θα τους μείνει αξέχαστο, όπως ανέφεραν τα παιδιά, είχε θέμα την Αερολέσχη Αγρινίου την οποία επισκέφθηκαν όλοι οι μαθητές τετάρτης με τους δασκάλους τους Κώστα Αζούκη και Νίκο Δημουλή.

Όπως σημειώθηκε, η σχολική εφημερίδα εκδόθηκε αρχικά με την ουσιαστική συμβολή της περσινής ΣΤ’ τάξης που παρέδωσε τη σκυτάλη. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε αυτόν τον θεσμό. Θέλουμε να κρατήσει πολλά χρόνια και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η τάξης μας δραστηριοποίηται», τόνισαν.

Άξιοι συγχαρητηρίων, πέρα από τα παιδιά, είναι και οι εκπαιδευτικοί  του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νίκος Δημουλής, Απόστολος Σαγάνας, Κώστας Αζούκης, Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου και Αφροδίτη Χριστοδούλου που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες προκειμένου η εκπαιδευτική διαδικασία να μην περιορίζεται στις σχολικές αίθουσες και να ενισχύει τη δημιουργικότητα και την ευρυμάθεια, ανοίγοντας ουσιαστικούς «δρόμους» γνώσης  για τα παιδιά.