Connect with us

Αυτοδιοίκηση

Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου: «Κλείδωσαν» για την 1η Ιουλίου οι Δημαιρεσίες

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου το απόγευμα της Παρασκευής, 26 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο της Τακτικής Συνεδρίασης «κλείδωσαν» για την 1η Ιουλίου οι Δημαιρεσίες.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου το απόγευμα της Παρασκευής, 26 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο της Τακτικής Συνεδρίασης «κλείδωσαν» για την 1η Ιουλίου οι Δημαιρεσίες.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου το απόγευμα της Παρασκευής, 26 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο της Τακτικής Συνεδρίασης «κλείδωσαν» για την 1η Ιουλίου οι Δημαιρεσίες.

Να σημειωθεί πως ο νέος Κώδικας για την Αυτοδιοίκηση φέρνει κάποιες αλλαγές στη διαδικασία των Δημαιρεσίων.

Γι’ αυτό, όπως ανέφερε ο Γιώργος Παπαναστασίου, η πρόσκληση θα βγει τη Δευτέρα μαζί με τη δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ. του νέου Κώδικα που ψηφίστηκε σήμερα από τη Βουλή και προβλέπει τη δυνατότητα να γίνονται οι δημαιρεσίες από 1 έως 7 Ιουλίου.

Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί ότι με το νέο Κώδικα αλλάζει ο τρόπος ψηφοφορίας και πλέον θα γίνεται με ανάταση χειρός και όχι με κάλπη, ενώ την πρόσκληση για τις δημαιρεσίες δε θα την υπογράφει ο πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας, αλλά ο απερχόμενος πρόεδρος του εκάστοτε Δημοτικού Συμβουλίου.

 

Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Live η διπλή Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

Advertisement

Τελευταία νέα →