ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

Ρητώς και κατηγορηματικώς όπως κατά το παρελθόν σας έχουμε επισήμως και γραπτώς δηλώσει, το συγκεκριμένο δημοσίευμα που αναφέρετε στο εξώδικο σας  δεν αφορούσε σε καμία περίπτωση το πρόσωπό σας για το οποίο τρέφουμε ιδιαίτερη συμπάθεια.

Ως εκ τούτου σεβόμενοι το πρόσωπό σας αλλά και τα μέσα τα οποία εκπροσωπούμε εκθέτουμε συνολικά και επί λέξει τις απόψεις σας όπως αυτές περιγράφονται στο από 26-10-2020 εξώδικό σας, που μας επιδόθηκε με Δικαστικό Επιμελητή.

Ακολουθεί αυτούσιο το εξώδικο:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ

Της Αθηνάς Θεοδωροπούλου του Σεραφείμ, κατοίκου Αβώρανης, Δ.Δ. Θεστιέων, Δήμου Αγρινίου, με Α.Φ.Π. 051421783, Δ.Ο.Υ. Αγρινίου και αριθ. δελτ. Ταυτ. ΑΕ-728647 έκδοσης από την Υ.Α. Αγρινίου Ακαρνανίας:

ΚΑΤΑ

1. Της Κωνσταντίνας ή Κωνσταντούλας Σαμαρά του Ευαγγέλου, κατοίκου Αγρινίου, οδός Μελεάγρου αριθ. 13-15, ως χειριστή, ιδιοκτήτη, εκδότη και διευθυντή του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο Sinidisi.gr

2. Του Σωκράτη Τσώμπου ή Τσόμπου του Ιωάννη, κατοίκου Αγρινίου, οδός Παπαϊωάννου, αριθ. 21, ως χειριστή, ιδιοκτήτη, εκδότη και διευθυντή του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο agriniotimes.gr.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Στις 11-6-2016 εντελώς αναίτια και χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια λεκτική ή άλλη αντιπαράθεση μεταξύ μας η α’ από εσάς συντάξατε και δημοσιεύσατε ένα άρθρο στην ως άνω σελίδα της, ιδιοκτησίας της, όπου με εμφανίζετε ως ένα άτομο εμμονικό με την επιτυχία και την ανέλιξη σε σημείο που να επιχειρώ τα πάντα γι’ αυτό είτε έχω είτε δεν έχω τις ικανότητες, φιλόδοξο πλην όμως αγράμματο, μιζαδόρο που δωροδοκούμαι για να κάνω διάφορες παράπλευρες ενέργειες στις εργασίες που μου ανέθετα, κ.λ.π.

Με περιγράφετε επακριβώς χωρίς βέβαια να αναγράφετε το όνομά μου και ξετυλίγετε όλη την πορεία της ζωής μου, με αποτέλεσμα όποιος γίνεται κοινωνός ή αναγνώστης του άρθρου σας να αντιλαμβάνεται αμέσως ότι αναφέρεστε σε μένα.

Επίσης στις 11-6-2018 εντελώς αναίτια και χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια λεκτική ή άλλη αντιπαράθεση μεταξύ μας, ο β’ από εσάς συντάξατε και δημοσιεύσατε ένα άρθρο στην ως άνω σελίδα σας, ιδιοκτησίας σας, όπου με εμφανίζετε ως αποτυχημένη πανηγυρτζού, αγράμματη δημοσιογράφο, εκδιωγμένη σύμβουλο και γραφικό φερέφωνο, μικρό άνθρωπο, πολύ μικρό!!! Χωρίς αρχές και καμία αξία.

Α. Όσον αφορά την α’ από εσάς κ. Κωνσταντίνα ή Κωνσταντούλα Σαμαρά του Ευαγγέλου, ως χειριστής, ιδιοκτήτρια, εκδότρια και διευθύντρια του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο Sinidisi.gr δημοσιεύσατε άρθρο στις 11-6-2018 το οποίο επί λέξει περιέχει τα εξής προσβλητικά για εμένα:

«Μετά την τεράστια καριέρα και τις επιτυχημένες εμφανίσεις στο παλκοσένικο, έφτασε η στιγμή να κάνει στροφή στην ποιότητα και να ασχοληθεί με την ενημέρωση των πολιτών. Η ιστορία της νεότερης Ξανθής Περάκη με τις μπούκλες από την περμανάντ, ξεκινά πολλά χρόνια πριν, όταν ο καημός για αναγνώριση του ταλέντου της, (από εδώ ξεκινά η αποδόμησή μου με την εμμονή και τις φιλοδοξίες που κακώς είχα κατά την συντάκτρια) την έφερε στις πίστες των τότε νυχτερινών κέντρων διασκέδασης, πλάι σε λαϊκούς αλλά και δημοτικούς τροβαδούρους.  Μάλιστα η επιτυχία ήταν σε τέτοιο βαθμό, που αντί για τα γνωστά γαρίφαλα με τα οποία ραίνουν τις εκάστοτε αοιδούς, στις πίστες, την περί ου ο λόγος την έραιναν με… μονοδόλαρα, μιας και οι Τσιγγάνοι όταν γλεντούν στα πανηγύρια είναι τρομερά ανοιχτοχέρηδες. Όταν δε η αοιδός έκανε την εμφάνισή της πάνω σε πλατφόρμες τρακτέρ όπου τις χρησιμοποιούσαν για πάλκο, φορώντας 15 πόντους κοθόρνους για να ξεχωρίζει λόγω αναστήματος, (ειρωνεία για το ύψος μου) τότε από κάτω γίνονταν το έλα να δεις.

Δεν χρειάζονταν να πατά σε νότες, ούτε να διαθέτει σπουδές στη μουσική… Το φάλτσο και το στονάρισμα πήγαινε γόνα. (εδώ υπονοεί ότι δεν άξιζα ως καλλιτέχνης παρόλο που ήμουν στην φιλαρμονική Αγρινίου επί 4 χρόνια).

Αλλά η αοιδός δεν πτοούνταν… Τα τσαλίμια, το νάζι και το σκέρτσο, το τίναγμα της αλογίσιας κόμης, και το λίκνισμα των γοφών, έκαναν το πλήθος να αλαλάζει και να μπαίνει σε διονυσιακούς ρυθμούς και εξάπτοντας την φαντασία κάνοντας τους στιβαρούς και ορεσίβιους κτηνοτρόφους να θέλουν να ρίξουν στα πόδια της, τις κερατοφορούσες γίδες και τις επιδοτήσεις για να ικανοποιήσουν τις αχόρταγες ορέξεις τους (εδώ έχουμε και αναφορές με σεξιστικό περιεχόμενο).

Οι δικοί της άνθρωποι όμως δεν συμφωνούσαν με την απόφασή της να κάνει καριέρα στο τραγούδι και της έκαναν μια εναλλακτική πρόταση.

Να κάνει καριέρα μουσική μεν, στο ραδιόφωνο δε.

Αφού το σκέφτηκε αρκετά και κατάλαβε ότι η καριέρα στο τραγούδι είναι εφήμερη αποφάσισε να κάνει από νωρίς στροφή στην ποιότητα και να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ραδιόφωνο αλλά όχι με την παραγωγή μουσικών εκπομπών, αλλά με την δημοσιογραφία που αν την χειριστείς καλά αφήνει και το κατιτίς παραπάνω (εδώ ξεκινούν τα υπονοούμενα ότι δωροδοκούμουν).

Τότε λοιπόν στην χρυσή δεκαετία του 90 άρχισε την δεύτερη καριέρα της ενημερώνοντας τους πολίτες για τα τεκταινόμενα.

Άλλα μαζί και το λουκ.

Ντύθηκε, ντεκαπάρισε το μαλλί κάνοντάς το ξανθό, φόρες το eyeliner και μέσω του τηλεοπτικού φακού πλέον έκανε στροφή στην καριέρα της και έγινε broadcaster.

Εκεί πια έσπασε τα κοντέρ.

Τις ατάκες που άφησαν εποχή, τι πηχυαίοι τίτλοι για νεκρά πτώματα πέρναγαν μπροστά από τα έντρομα μάτια των τηλεθεατών, τι αμίμητες ερωτήσεις σε πολιτικούς που πέρασαν από το δελτίο, αλλά αυτό για το οποίο θα μείνει αξέχαστη στην μεγάλη διαδρομή είναι πως κάποτε λέγεται ότι εκμυστηρεύτηκε σε άνθρωπο που είναι γραμματιζούμενος ότι πολλές φορές πολλά από αυτά που έλεγε σε συνεντεύξεις του δεν μπορούσε να τα καταλάβει (ως αγράμματη που είμαι δεν μπορούσα να καταλάβω αν και δημοσιογράφος με δική μου εκπομπή αυτά που έλεγαν οι καλεσμένοι μου)

Και φυσικά δεν έκανε καμία προσπάθεια να μάθει στοιχειώδη ελληνικά ώστε να ξεπεράσει το φράγμα των 200 λέξεων που όφειλε να γνωρίζει. (εδώ είμαι δημοσιογράφος που δεν ξέρω καλά καλά ούτε ελληνικά άντε μέχρι 200 λέξεις ενώ έχω τελειώσει το Λύκειο).

Οι εφημερίδες για παράδειγμα ήταν πάντα μια καλή πηγή για «clopy paste». Αφού υπήρχε αυτός ο τρόπος γιατί να κουραστεί; (εδώ κάνω και κλοπή ξένων κειμένων αφού ως αγράμματη δεν ξέρω να γράψω μόνη μου).

Αλλά γιατί να το κάνει αφού άλλοι μπορούσαν και ακόμη μπορούν να κάνουν τη δουλειά της; Όμως, οι υποβολείς της καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιούν «καμένα χαρτιά» για να κάνουν τη «δουλειά» τους καθώς τους καταλάβαμε… (φυσικά μια αγράμματη σαν εμένα χρειάζεται κάποιον να της γράφει και να της υπαγορεύει).

Η στροφή στην ποιότητα όμως την έκανε να ακολουθήσει όπως λένε κάποια άλλα μονοπάτια.

Καλό το τηλεοπτικό γυαλί, αλλά πρέπει με ένα μισθό δεν πας μπροστά. (άλλο ένα υπονοούμενο ότι είχα και πρόσθετα παράνομα κέρδη).

Με το που έγινε γνωστό το μουτράκι στην t.v. άρχισαν οι προτάσεις για «συνεργασίες» και άρχισαν να πηγαινοέρχονται τα χιλιάρικα και αργότερα τα ευρώπουλα.

Πέρα δόθε λένε πήγαιναν τα «τούβλα» και η ίδια έπαιρνε αξία. (τα τούβλα προφανώς και είναι τα πολλά χιλιάρικα ή ευρώ σε δεσμίδες τα οποία εγώ λάμβανα χωρίς νόμιμη αιτία).

Πολύ αέρα. (σήκωσα και ανάστημα που δεν έπρεπε).

Ώσπου μια αποφράδα ημέρα εκπαραθυρώθηκε και άρχισε η κάτω βόλτα. Χάθηκε από το γυαλί. (εδώ εξηγεί ότι εκδιώχθηκα από τον ΑΧΕΛΩΟ TV διότι όπως προαναφέρει με υπονοούμενο πηγαινοέρχονταν τα χιλιάρικα και τα ευρώ ενώ η αλήθεια είναι έφυγα από τον σταθμό λόγω των οικονομικών προβλημάτων του και μάλιστα άσκησα και αγωγή στα αρμόδια Δικαστήρια όπου και δικαιώθηκα. Στα Δικαστήρια όμως ποτέ δεν αναφέρθηκε ο κ. Μπόκας σε τίποτα απ’ όσα αναφέρει η κ. Σαμαρά).

Χάθηκε η δόξα.

Έμεινε όμως η λόξα. (όπως αναφέρω στην αγωγή μου αλλά και στην μήνυση που κατέθεσα εναντίον της, κατά την α’ εναγόμενη έχω εμμονή και άκρατη φιλοδοξία αν και αγράμματη).

Κι έτσι αναγκάστηκε μετά από τόσα χρόνια να κάνει άλλη μια στροφή στην καριέρα της και να γίνει σύμβουλος επικοινωνίας. (εδώ αναφέρεται στην θέση μου στο Δήμο Αγρινίου ως ειδικός συνεργάτης στο γραφείο τύπου).

Κι εκεί κατάφερε χωρίς πολύ κόπο να δείξει σε σύντομο χρονικό διάστημα την ανεπάρκειά της, (εδώ η υποτίμησή μου και η εξ αυτής εξύβρισή μου είναι παραπάνω από εμφανής) γιατί για να κρατηθεί κάποιος ή κάποια σε αυτή τη θέση αν μη τι άλλο θα πρέπει να διαθέτει και τα ανάλογα προσόντα κι αν δεν είναι του πανεπιστημίου να ξέρει έστω γράμματα (είμαι λοιπόν εντελώς αγράμματη).

Αλλά όπως λένε και σε αυτό το πόστο προσπάθησε να εφαρμόσει την παροιμία που λέει «μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε». (ξανά εδώ αναφέρεται σε χρηματισμό μου).

Οι γνωρίζοντες λένε ότι ο μισθός κι εδώ δεν έφτανε κι έτσι το ‘ριξε στις συμφωνίες. Πότε για κάτι καρουσέλ, πότε για κάτι χριστουγεννιάτικα τρενάκια και πότε για κάτι ηχοσυστήματα. (λάμβανα λοιπόν χρήματα επί πλέον του μισθού μου φυσικά παράνομα με συμφωνίες κρυφές).

«Ουδέν κρυπτόν από τον ήλιον» όμως και πιάστηκε στα πράσα. Εκπαραθυρώθηκε κι από κει και τότε ήταν που «έβρεξε επί δικαίων και αδίκων» (απομακρύνθηκα από την θέση μου επειδή ο Δήμαρχος θεώρησε – τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω ποιοι των συμβούλευαν λανθασμένα – ότι στήριζα άλλους και όχι τον ίδιο, έτσι είπε τουλάχιστον).

Αλλά επειδή χωλαίνει στα γράμματα (ξανά αναφέρεται η κ. Σαμαρά στην αγραμματοσύνη μου) κι αυτό το γνωρίζουν οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ίσως οι συντάκτες των κειμένων της θα έπρεπε να είναι προσεκτικοί και να την ρωτούν εάν καταλαβαίνει αυτά που δημοσιεύει».

Β. Όσον αφορά τον β’ από εσάς κ. Σωκράτη Τσώμπο του Ιωάννη, ως χειριστής, ιδιοκτήτες, εκδότης και διευθυντής του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο agrioniotimes.gr, δημοσιεύσατε άρθρο στις 11-6-2018 το οποίο επί λέξει περιέχει τα εξής προσβλητικά για εμένα:

«αποτυχημένη πανηγυρτζού, αγράμματη δημοσιογράφο, εκδιωγμένη σύμβουλο και γραφικό φερέφωνο. Αρκεί να είσαι μικρός άνθρωπος, πολύ μικρός!!! Χωρίς αρχές και καμία αξία…».

Γ. Συνολικά

Η συκοφαντική επίθεση εναντίον μου εκτός από απροκάλυπτη είναι και ψευδέστατη, εν πλήρη γνώσει των ως άνω συντακτών των ανωτέρω άρθρων.

Επειδή τα ανωτέρω δημοσιεύματα είναι ψευδή και συκοφαντικά και προσβάλλουν την τιμή και την υπόληψή μου και την εν γένει προσωπικότητά μου.

Οι παραπάνω φράσεις της α’ από εσάς που αναφέρονται σε μένα και απευθύνονται σε όλους τους αναγνώστες του ΜΜΕ sinidisi.gr, οι οποίοι είναι τρίτοι κατά την έννοια του νόμου «προσώπου» και οι εμπεριεχόμενοι στο ως άνω δημοσίευμα του μηνυόμενου ΜΜΕ και των υπεύθυνων εκπροσώπων του και συντακτών του ευθείς και άνευ ουδεμίας επιφυλάξεως ισχυρισμοί του είναι γεγονότα ικανά να τρώσουν την τιμή και την υπόληψή μου.

Τα ίδια ισχύουν και για τον β’  από εσάς.

Επειδή εγώ είμαι η μοναδική γυναίκα δημοσιογράφος στην Αιτ/νία που ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με το τραγούδι επί ένα εξάμηνο κατά το έτος 1992, παράλληλα ήμουν δημοσιογράφος στον ραδιοφωνικό σταθμό 9,37 FM από το έτος 1990 και εν συνεχεία αρχικά από το έτος 2004 στον Αχελώο TV και εν συνεχεία διευθύντρια του καναλιού από το έτος 2005 μέχρι το έτος 2014 και εν συνεχεία ήμουν ειδικός συνεργάτης στο Δήμο Αγρινίου από το έτος 2014 έως το 2016, όλοι κατάλαβαν όταν διάβασαν το άρθρο ότι πρόκειται για μένα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία σε κανέναν που γνωρίζει έστω και κατ’ ολίγον πρόσωπα και πράγματα στο Αγρίνιο των 100.000 κατοίκων, ότι η α’ από εσάς και ο β’ από εσάς στα συκοφαντικά και υβριστικά «άρθρα» σας αναφέρεστε σε μένα.

Επειδή είναι τόσα τα στοιχεία που δώσατε με τα «άρθρα» σας ώστε να με περιγράψετε, που δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι φωτογραφίζετε, εννοείτε και δείχνετε εμένα με σαφήνεια και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θέλατε να με πλήξετε επαγγελματικά και κοινωνικά στα μάτια του κοινού ώστε να απομυθοποιηθώ και να εξευτελιστώ.

Διότι στην προσπάθειά σας να με πλήξετε είπατε τόσα πολλά στοιχεία που δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το μοναδικό πρόσωπο που έχει ξανθά μαλλιά, και μάλιστα μακριά σαν χαίτη, στον χώρο της δημοσιογραφίας είμαι εγώ. Η κ. Λαοπόδη, την οποία θελήσατε να εμφανίσετε ότι δήθεν εννοούσατε, μετά την έγκλησή μου, δεν είχε ποτέ μακριά μαλλιά, ξανθά και ίσια (σαν χαίτη).

Επίσης στην προσπάθειά σας να αποπροσανατολίσετε «ξεχνάτε» ότι η κ. Λαοπόδη εργάστηκε πριν το 2010 στο Δημαρχείο Στράτου για μικρό χρονικό διάστημα ως ειδικός συνεργάτης και δεν εκδιώχθηκε και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία, όπως εγώ από το Δημαρχείο Αγρινίου.

Στις 15-11-2019 κατέθεσα αγωγή εναντίον σας, η οποία συζητήθηκε κατά τη ενώπιον του Μον. Πρωτ. Αγρινίου και εκδόθηκε η υπ’ αριθ. 84/2020 απόφαση του Δικαστηρίου αυτού, με την οποία αποφάνθηκε ότι έπρεπε να ακολουθηθεί η διαδικασία των ειδικών περιουσιακών διαφορών, πλην όμως δεν παρεπέμφθη σε αυτή διότι το Δικαστήριο θεώρησε ότι οι συγκεκριμένες προσβολές υπάγονταν στις περί Τύπου διατάξεις και έπρεπε να ακολουθηθεί η παρούσα διαδικασία δε μπορούσε να ακολουθηθεί στην προσβολή μέσω διαδικτύου και ότι η παρ. 5 του μόνου άρθρου του Ν.1178/1981 δεν έχει εφαρμογή στην προς κρίση υπόθεση διότι όπως έχει επικρατήσει στη Μονολογία αφορά μόνο εφημερίδες και όχι αναρτήσεις σε διαδικτυακούς τόπους, όπου σύμφωνα με την υπ. αριθ. ΜΠρΑθ 497/2017 απόφαση έχουν γίνει δεκτά τα εξής: «Ωστόσο δεν χωρίς ανάλογη εφαρμογή της παρ. 5 του άρθρου μόνου του ν. 1178/1981 σε περίπτωση διάδοσης προσβλητικών ισχυρισμών μέσω διαδικτύου. Και τούτο καθώς η προσβολή που επέρχεται κατ’ αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα στον συντάκτη του προσβλητικού δημοσιεύματος να προβεί στην αναδημοσίευση αυτού σε πλήθος ιστοσελίδων, με αποτέλεσμα την προσβολή του θιγόμενου, χωρίς να μπορεί με ασφάλεια να γνωρίζει ο ίδιος (ο θιγόμενος), σε ποιες ιστοσελίδες έχει αναρτηθεί το προσβλητικό δημοσίευμα. Αυτό συμβαίνει διότι ο αριθμός των ιστοσελίδων είναι υπέρογκος και η εμβέλεια του διαδικτύου είναι δυνητικά παγκόσμια, σε αντίθεση με τα ραδιοτηλεοπτικά κανάλια και τα έντυπα, που είναι ορισμένα κατ’ αριθμό και σπανίως είναι προσιτά σε πρόσωπα εκτός της χώρας κυκλοφορίας και μετάδοσης αντίστοιχα αυτών.

Συνοψίζοντας εκ των πραγμάτων είναι ιδιαιτέρως δυσχερής ο εντοπισμός των ιστοσελίδων, μέσω των οποίων έχει λάβει χώρα η προσβολή με την ανάρτηση προσβλητικού δημοσιεύματος, επομένως είναι αλυσιτελές να απαιτηθεί από τον θιγόμενο, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου μόνου παρ. 5 ν. 1178/1981, πριν εγείρει αγωγή για ικανοποίηση ηθικής βλάβης, να ζητήσει εξωδίκως – από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας ή σε περίπτωση που αυτός είναι άγνωστος από τον διαχειριστή ή τον συντάκτη του προσβλητικού δημοσιεύματος – έμπρακτη αποκατάσταση με δημοσίευση επανορθωτικού δημοσιεύματος».

Δ. Επομένως με το παρόν εξώδικο

Για όλα τα ανωτέρω διαμαρτυρόμενη εντονότατα, ζητώ από εσάς όπως επιτάσσει ο Νόμος να ανακαλέσετε και να ζητήσετε συγνώμη από εμένα με την ίδια δημοσιότητα, στη νόμιμη προθεσμία από την επίδοση της παρούσας και συγκεκριμένα:

Η α’ από εσάς πρέπει να ανακαλέσετε τα ανωτέρω ψευδή και συκοφαντικά που αναφέρετε για εμένα, λέξη προς λέξη, ήτοι:

«Μετά την τεράστια καριέρα και τις επιτυχημένες εμφανίσεις στο παλκοσένικο, έφτασε η στιγμή να κάνει στροφή στην ποιότητα και να ασχοληθεί με την ενημέρωση των πολιτών.

Η ιστορία της νεότερης Ξανθής Περάκη με τις μπούκλες από την περμανάντ, ξεκινά πολλά χρόνια πριν, όταν ο καημός για αναγνώριση του ταλέντου της, την έφερε στις πίστες των τότε νυχτερινών κέντρων διασκέδασης, πλάι σε λαϊκούς αλλά και δημοτικούς τροβαδούρους.

Μάλιστα η επιτυχία ήταν σε τέτοιο βαθμό, που αντί για τα γνωστά γαρίφαλα με τα οποία ραίνουν τις εκάστοτε αοιδούς, στις πίστες, την περί ου ο λόγος την έραιναν με… μονοδόλαρα, μιας και οι Τσιγγάνοι όταν γλεντούν στα πανηγύρια είναι τρομερά ανοιχτοχέρηδες. Όταν δε η αοιδός έκανε την εμφάνισή της πάνω σε πλατφόρμες τρακτέρ όπου τις χρησιμοποιούσαν για πάλκο, φορώντας 15 πόντους κοθόρνους για να ξεχωρίζει λόγω αναστήματος, τότε από κάτω γίνονταν το έλα να δεις.

Δεν χρειάζονταν να πατά σε νότες, ούτε να διαθέτει σπουδές στη μουσική… Το φάλτσο και το στονάρισμα πήγαινε γόνα. Αλλά η αοιδός δεν πτοούνταν… Τα τσαλίμια, το νάζι και το σκέρτσο, το τίναγμα της αλογίσιας κόμης, και το λίκνισμα των γοφών, έκαναν το πλήθος να αλαλάζει και να μπαίνει σε διονυσιακούς ρυθμούς και εξάπτοντας την φαντασία κάνοντας τους στιβαρούς και ορεσίβιους κτηνοτρόφους να θέλουν να ρίξουν στα πόδια της, τις κερατοφορούσες γίδες και τις επιδοτήσεις για να ικανοποιήσουν τις αχόρταγες ορέξεις τους.

Οι δικοί της άνθρωποι όμως δεν συμφωνούσαν με την απόφασή της να κάνει καριέρα στο τραγούδι και της έκαναν μια εναλλακτική πρόταση.

Να κάνει καριέρα μουσική μεν, στο ραδιόφωνο δε.

Αφού το σκέφτηκε αρκετά και κατάλαβε ότι η καριέρα στο τραγούδι είναι εφήμερη αποφάσισε να κάνει από νωρίς στροφή στην ποιότητα και να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ραδιόφωνο αλλά όχι με την παραγωγή μουσικών εκπομπών, αλλά με την δημοσιογραφία που αν την χειριστείς καλά αφήνει και το κατιτίς παραπάνω.

Τότε λοιπόν στην χρυσή δεκαετία του 90 άρχισε την δεύτερη καριέρα της ενημερώνοντας τους πολίτες για τα τεκταινόμενα.

Άλλα μαζί και το λουκ.

Ντύθηκε, ντεκαπάρισε το μαλλί κάνοντάς το ξανθό, φόρες το eyeliner και μέσω του τηλεοπτικού φακού πλέον έκανε στροφή στην καριέρα της και έγινε broadcaster.

Εκεί πια έσπασε τα κοντέρ.

Τις ατάκες που άφησαν εποχή, τι πηχυαίοι τίτλοι για νεκρά πτώματα πέρναγαν μπροστά από τα έντρομα μάτια των τηλεθεατών, τι αμίμητες ερωτήσεις σε πολιτικούς που πέρασαν από το δελτίο, αλλά αυτό για το οποίο θα μείνει αξέχαστη στην μεγάλη διαδρομή είναι πως κάποτε λέγεται ότι εκμυστηρεύτηκε σε άνθρωπο που είναι γραμματιζούμενος ότι πολλές φορές πολλά από αυτά που έλεγε σε συνεντεύξεις του δεν μπορούσε να τα καταλάβει.

Και φυσικά δεν έκανε καμία προσπάθεια να μάθει στοιχειώδη ελληνικά ώστε να ξεπεράσει το φράγμα των 200 λέξεων που όφειλε να γνωρίζει..

Οι εφημερίδες για παράδειγμα ήταν πάντα μια καλή πηγή για «clopy paste». Αφού υπήρχε αυτός ο τρόπος γιατί να κουραστεί;

Αλλά γιατί να το κάνει αφού άλλοι μπορούσαν και ακόμη μπορούν να κάνουν τη δουλειά της; Όμως, οι υποβολείς της καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιούν «καμένα χαρτιά» για να κάνουν τη «δουλειά» τους καθώς τους καταλάβαμε…

Η στροφή στην ποιότητα όμως την έκανε να ακολουθήσει όπως λένε κάποια άλλα μονοπάτια.

Καλό το τηλεοπτικό γυαλί, αλλά πρέπει με ένα μισθό δεν πας μπροστά.

Με το που έγινε γνωστό το μουτράκι στην t.v. άρχισαν οι προτάσεις για «συνεργασίες» και άρχισαν να πηγαινοέρχονται τα χιλιάρικα και αργότερα τα ευρώπουλα.

Πέρα δόθε λένε πήγαιναν τα «τούβλα» και η ίδια έπαιρνε αξία.

Πολύ αέρα.

Ώσπου μια αποφράδα ημέρα εκπαραθυρώθηκε και άρχισε η κάτω βόλτα. Χάθηκε από το γυαλί.

Χάθηκε η δόξα.

Έμεινε όμως η λόξα.

Κι έτσι αναγκάστηκε μετά από τόσα χρόνια να κάνει άλλη μια στροφή στην καριέρα της και να γίνει σύμβουλος επικοινωνίας.

Κι εκεί κατάφερε χωρίς πολύ κόπο να δείξει σε σύντομο χρονικό διάστημα την ανεπάρκειά της, γιατί για να κρατηθεί κάποιος ή κάποια σε αυτή τη θέση αν μη τι άλλο θα πρέπει να διαθέτει και τα ανάλογα προσόντα κι αν δεν είναι του πανεπιστημίου να ξέρει έστω γράμματα.

Αλλά όπως λένε και σε αυτό το πόστο προσπάθησε να εφαρμόσει την παροιμία που λέει «μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε».

Οι γνωρίζοντες λένε ότι ο μισθός κι εδώ δεν έφτανε κι έτσι το ‘ριξε στις συμφωνίες. Πότε για κάτι καρουσέλ, πότε για κάτι χριστουγεννιάτικα τρενάκια και πότε για κάτι ηχοσυστήματα. «Ουδέν κρυπτόν από τον ήλιον» όμως και πιάστηκε στα πράσα.

Εκπαραθυρώθηκε κι από κει και τότε ήταν που «έβρεξε επί δικαίων και αδίκων».

Αλλά επειδή χωλαίνει στα γράμματα κι αυτό το γνωρίζουν οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ίσως οι συντάκτες των κειμένων της θα έπρεπε να είναι προσεκτικοί και να την ρωτούν εάν καταλαβαίνει αυτά που δημοσιεύει».

και να ζητήσετε συγνώμη από εμένα ονομαστικά.
Ο β’ από εσάς πρέπει να ανακαλέσετε τα ανωτέρω ψευδή και συκοφαντικά που αναφέρετε για εμένα, λέξη προς λέξη, ήτοι:
«αποτυχημένη, πανηγυρτζού, αγράμματη δημοσιογράφο, εκδιωγμένη σύμβουλο και γραφικό φερέφωνο. Αρκεί να είσαι μικρός άνθρωπος, πολύ μικρός!!! Χωρίς αρχές και καμία αξία…»

και να ζητήσετε συγνώμη από εμένα ονομαστικά.
Επειδή διαμαρτύρομαι για την συμπεριφορά σας και τις άδικες πράξεις στις οποίες προβήκατε συκοφαντώντας με, σας καλώ όπως εντός της νομίμου προθεσμίας, προβείτε στις νόμιμες ανακλήσεις όσων δημοσιεύσατε, με τον προσήκοντα τρόπο άλλως σας δηλώνω ότι θα πράξω τα δέοντα ενώπιον κάθε αρμοδίου Δικαστηρίου.

Με τη ρητή επιφύλαξη για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά μου αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς: 1. Την Κωνσταντίνα ή Κωνσταντούλα Σαμαρά του Ευαγγέλου, κάτοικο Αγρινίου, οδός Μελεάγρου, αριθ. 13-15, ως χειριστή, ιδιοκτήτη, εκδότη και διευθυντή του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο Sinidisi.gr 2. Τον Σωκράτη Τσώμπο ή Τσόμπο του Ιωάννη, κάτοικο Αγρινίου, οδός Παπαϊωάννου, αριθ. 21, ως χειριστή, ιδιοκτήτη, εκδότη και διευθυντή του ΜΜΕ (site) με την ονομασία και τίτλο agriniotimes.gr για να λάβουν γνώση και να επέλθουν οι νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας την παρούσα ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.