Δυτική Ελλάδα
Γαστούνη Ηλείας: Επιβλήθηκε πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ στην 60χρονη οδηγό που συνέθλιψε αδέσποτη σκυλίτσα
Στη Γαστούνη Ηλείας επιβλήθηκε «τσουχτερό» πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ στην 60χρονη οδηγό που συνέθλιψε αδέσποτη σκυλίτσα.
Στη Γαστούνη Ηλείας επιβλήθηκε «τσουχτερό» πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ στην 60χρονη οδηγό που συνέθλιψε αδέσποτη σκυλίτσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Δικηγόροι της 60χρονης σκοπεύουν να εφεσιβάλουν το πρόστιμο με διοικητικά μέτρα τις επόμενες ημέρες.
Υπενθυμίζεται ό,τι η 60χρονη υποστήριξε ότι δεν αντιλήφθηκε πώς το σκυλί βρέθηκε κάτω από το αυτοκίνητό της, ενώ ισχυρίστηκε ότι σταμάτησε όταν είδε το σκυλάκι, πίστεψε ότι απομακρύνθηκε και τότε ξεκίνησε ξανά.
Όπως ανέφερε η ίδια, όταν ένιωσε την πρόσκρουση, νόμιζε ότι είχε πατήσει μια πέτρα και ότι το Ι.Χ. είχε αναπηδήσει.
Διαβάστε επίσης: Ειρήνη Μουρτζούκου: Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την υπόθεση της δολοφονίας 3 βρεφών















