Γουρνομύτιασμα και μάρκετινγκ

Χθες είχαμε την πρεμιέρα του click away, και δεν ξέρω τι μπορεί να έγινε στην υπόλοιπη χώρα αλλά εδώ στο Αγρίνιο το μέτρο δεν περπάτησε και τόσο.

Στο Αγρίνιο εφαρμόστηκε κυρίως η μέθοδος του «τοκ-τοκ, away», η οποία θέλει τον καταστηματάρχη με κλεισμένη την πόρτα μέσα στο μαγαζί και τον πελάτη απ’ έξω να του χτυπάει να ανοίξει, για να του φέρει το προϊόν που έχει ανάγκη.

Παλιακές συνήθειες… Ωραίες: Γουρνομύτιασμα* και μάρκετινγκ.

Να μου το θυμηθείτε: παραπάνω από τρεις, τέσσερις μέρες δεν το βλέπω να κρατάει αυτό το σύστημα.

Είναι στη φύση μας το στριμωξίδι, σιγά μην αλλάξει τώρα.

Άλλωστε δύο πράγματα δεν μπορεί ο Αγρινιώτης, σαν γνήσιος Έλληνας που είναι: το γεγονός ότι δεν «υπομένει ζυγόν εις τον τράχηλον» κι ότι δεν αγοράζει ποτέ γουρούνι στο σακί. Με αυτούς που τον κυβερνούν διαφοροποιείται κάπως ως προς το δεύτερο, αλλά δεν υπάρχει κανόνας που να μην έχει την εξαίρεση του.

—————

*Γουρνομύτιασμα: Αυτό που κολλάς τη μούρη πάνω στο τζάμι, για να δεις, αν είναι κανένας μέσα. Αυτό!


Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr