Καρόδρομος

Όλα τα προηγούμενα χρόνια ξοδεύτηκαν δισεκατομμύρια ευρώ για να γίνουν δρόμοι, να γίνουν γέφυρες, να γίνουν λιμάνια να γίνουν υποδομές με άλλα λόγια που θα έβγαζαν τη χώρα από την απομόνωση και θα την οδηγούσαν σε λεωφόρους προόδου και ανάπτυξης.

Και όλα αυτά που σχεδιάστηκαν, έγιναν.

Και άνοιξαν οι δουλειές και υπηρετήθηκαν οι σχεδιασμοί με κλειστούς αυτοκινητόδρομους, που συνέδεσαν την Αθήνα με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες, την Καλαμάτα με την Αλεξανδρούπολη, το Ρίο με το Αντίρριο, την Ελλάδα με τον κόσμο.

«Με έργα Σ.Δ.Ι.Τ.» θα πούνε οι διαρκώς αντιπολιτευόμενοι, «με αποικιοκρατικές συμβάσεις, που φόρτωσαν τις κατασκευαστικές με δημόσιο χρήμα»… με τούτο… και με κείνο… και με τ’ άλλο.

Και ενώ όλες αυτές οι εξαιρετικά κερδοφόρες συμπράξεις του ιδιωτικού τομέα καταβρόχθισαν τόνους δημοσίου ευρωπαϊκού και ελληνικού χρήματος, δεν χαλαλίσαμε ούτε δεκάρα τσακιστή, για να ενωθεί το Πλατυγιάλι με τον Βόλο, το Αγρίνιο με την Ιόνια, το Αγρίνιο με το Καρπενήσι και τη Λαμία.

Και η Ελλάδα, πάρα τα έργα, «εξακολουθεί να γέρνει ανατολικά», αφήνοντας ολόκληρες πλουτοπαραγωγικές περιοχές της δύσης στο έλεος των καιρών και των ρητόρων.

Ρίξτε μια ματιά στο χάλι που βρίσκεται ο δρόμος που ενώνει το Αγρίνιο με το Καρπενήσι (Δείτε ΕΔΩ), τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη δηλαδή, της βορειοδυτικής Ελλάδας με ένα από τα σημαντικότερα κέντρα του χειμερινού και εναλλακτικού τουρισμού της χώρας… και θα καταλάβετε πολύ καλά τις αβελτηρίες και την προκοπή τους.

Θα μου πείτε βέβαια, ότι ήδη έχει ξεκινήσει το έργο της κατασκευής ενός καινούργιου οδικού άξονα, που θα υλοποιήσει, όσα αναφέραμε παραπάνω.

Το θέμα όμως είναι πότε; Πότε θα ολοκληρωθεί αυτό το έργο, που θα έπρεπε να είναι ολοκληρωμένο από «προχθές»;

Και μέχρι να υλοποιηθεί, τι θα γίνει με αυτή την «καρμανιόλα», που όσο περνούν τα χρόνια, αν και εξακολουθεί να είναι χαρακτηρισμένη Εθνική Οδός, παραμένει, επιεικώς, καρόδρομος;

Θυμάμαι μια προεκλογική συγκέντρωση ενός υποψήφιου νομάρχη στο Μεσολόγγι, ο οποίος κατηγορούσε τον προκάτοχο της θέσης που διεκδικούσε, για το οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας, λέγοντας, πως επί των ημερών του προκατόχου του το οδικό δίκτυο του νομού ήταν σε κακό χάλι.

Παρόν σε εκείνη τη συγκέντρωση ήταν και ο υπουργός Mεταφορών της τότε κυβέρνησης, ο οποίος στήριζε την υποψηφιότητα του κομματικού του συντρόφου, αλλά είχε κλειστά τα αυτιά του στα λεγόμενα του ρήτορα.

Και τότε και σήμερα, αυτός ο δρόμος, που βλέπετε στη φωτογραφία της ανάρτησης, καθώς και στο φωτορεπορτάζ, που παραπέμπει το παραπάνω link, ήταν μόνο για κάρα.


Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr