Οριστικά η «Μυτιληναίος» ανάδοχος στο έργο «Άκτιο – Αμβρακία»

Αγώνας δρόμου ξεκίνησε από εχθές στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να υπογραφεί η σύμβαση για την εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου που ενώνει το Άκτιο με την Αμβρακία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com μέχρι και το βράδυ της Δευτέρας δεν κατατέθηκε κάποια προδικαστική προσφυγή σε βάρος της απόφασης που ανακηρύσσει την Μυτιληναίος ως προσωρινή ανάδοχο του μεγάλου έργου, όπερ και σημαίνει πως πλέον δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο για να τρέξει το έργο προς συμβασιοποίηση.

Η Μυτιληναίος είναι η μοναδική από τις συμμετέχουσες στο διαγωνισμό που προχώρησε σε ανανέωση της ισχύος της προσφοράς της και έμεινε ως μοναδική διεκδικήτρια του μεγάλου έργου που έχει αναστατώσει με τις περιπέτειες του την τοπική κοινωνία καθώς σε διάστημα 10 ετών από την εκκίνηση των έργων του δεν κατάφερε να ολοκληρωθεί με αποτέλεσμα να συνεχίζει να αποτελεί ένα δρόμο-καρμανιόλα με πολλαπλά ατυχήματα και δυστυχήματα κάθε χρόνο.

Πλέον στο ΥΠΟΜΕ τρέχουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης του διαγωνισμού με τα βήματα να είναι πολύ συγκεκριμένα. Αμέσως επόμενο βήμα είναι η ανακήρυξη της Μυτιληναίος ως οριστικής αναδόχου με στόχο το έργο να υπογραφεί μέχρι τα τέλη του Φθινοπώρου. Εδώ αν και υπάρχει η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να προσφύγουν εντός 10 ημερών τη στιγμή που δεν υπάρχουν άλλοι ενεργοί παίκτες δεν μπορεί να υπάρξει κάποια προσφυγή.

Ως μικρή εκκρεμότητα υπάρχει και η προσφυγή της κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ η οποία όπως όλα δείχνουν έχει γίνει για την τιμή των όπλων. Αμέσως μετά θα σταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, θα περάσει η σύμβαση από τη Βουλή (καθώς θεωρείται μεγάλο έργο) και κατόπιν να υπογραφεί η σύμβαση. Η χρονική διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 30 μήνες.

Η παράκαμψη Αμφιλοχίας προτεραιότητα

Πρώτη προτεραιότητα είναι η παράκαμψη Αμφιλοχίας, που έχει χρονοδιάγραμμα 15 μήνες από την έναρξη της σύμβασης. O αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, μήκους 48,5χλμ έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους και με τη λειτουργία του αναμένεται να αυξήσει γεωμετρικά τα επίπεδα οδικής ασφάλειας σε ένα δρόμο που κάθε χρόνο θρηνούμε την απώλεια πολλών ανθρώπινων ζωών. […]

Το έργο-φάντασμα είχε δημοπρατηθεί το 2009 σαλαμοποιημένο σε 4 τμήματα. Οι συμβάσεις είχαν υπογραφεί τον Μάρτιο του 2010. Αποτέλεσμα της κατάτμησης ήταν το έργο να μπλοκάρει πολλές φορές και τελικά μετά από πολλές προσπάθειες να παραδοθούν στην κυκλοφορία 15 από τα 48χλμ. του αυτοκινητόδρομου. Η εξέλιξη αυτή δίνει τη δυνατότητα στο έργο να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί έστω και εντός στενών χρονικών πλαισίων ενώ αποτελεί και μία μεγάλη επιτυχία για την Μυτιληναίος που κάνει μπάσιμο στα μεγάλα έργα της χώρας. […]

AgrinioTimes | Πηγή: ypodomes.com – Νίκος Καραγιάννης