Όσα αξίζει να γνωρίζετε για τη νέα Suzuki V-Strom 650 που απέκτησε η ΕΛ.ΑΣ.

Με περισσότερες από 20 χιλιάδες πωλήσεις στη χώρα μας, η ιαπωνική μοτοσικλέτα είναι σήμερα ένα άκρως ανταγωνιστικό Sport Adventure στα μεσαία κυβικά – σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, με πολλούς εκπροσώπους από σχεδόν όλες τις κορυφαίες εταιρείες μοτοσικλετών.

Πρόκειται για έναν από τους “προπάτορες” της κατηγορίας, από το μακρινό πιά 2004, που ήρθε να ανταγωνιστεί τη Honda Transalp στα “μεσαία on-off” με προσόντα όπως το πολύ ισχυρό μοτέρ V2 των 66 ίππων (που σήμερα έγιναν 71 hp), με μεγάλη σέλα και μεγάλα πλαστικά για άνετα ταξίδια αλλά και μαζί με ευελιξία για την κίνηση στην πόλη και αναρτήσεις που απορροφούν τα πάντα.

Η μεγάλη ανανέωση της V-Strom 650 ήρθε το 2017, που απέκτησε την εμφάνιση της V-Strom 1000 με τον μονό προβολέα, πέντε επιπλέον -ονομαστικούς- ίππους με τη μηχανική της ανανέωση καθώς και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης (Traction Control).

Έκτοτε το V-Strom 650 προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και ανανεωνόταν με καινούρια χρώματα και γραφικά, και απέκτησε επίσης ηλεκτρονικές τεχνολογίες όπως το Low RPM Assist (που αυξάνει τις στροφές κατά την εκκίνηση ή με χαμηλές ταχύτητες με το άγγιγμα του συμπλέκτη, για να βοηθά αρχάριους αναβάτες) και το Easy Start System που ελέγχει τη μίζα.

Χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και τη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών του, το V-Strom 650 δίνει προτεραιότητα στην ασφάλτινη συμπεριφοράγια σβέλτες αλλαγές κατεύθυνσης και πρόσφυση στις στροφές.

Η μεγάλη σε μήκος σέλα φιλοξενεί με άνεση δύο επιβάτες και βρίσκεται σε πολύ βολικό ύψος 830 mm, ενώ το ύψος των 170 mm από το έδαφος βοηθά στην κίνηση εκτός δρόμου. Η κεντρική οθόνη LCD του πίνακα οργάνων παρέχει πληροφόρηση για την ταχύτητα, την αυτονομία του καυσίμου και φιλοξενεί το στροφόμετρο και άλλες ενδείξεις.

Ο έλεγχος της οθόνης γίνεται με ένα κουμπί στο τιμόνι, και με άλλο ελέγχεται η ρύθμιση του Traction Control σε δύο επίπεδα είτε η απενεργοποίησή του, που βοηθάει σε περιστάσεις κίνησης στο χωματόδρομο. H εκκίνηση του τετράχρονου, δικύλινδρου, υγρόψυκτου V2 κινητήρα των 645 κ.εκ. και 71 hp γίνεται με κουμπί, τα grip του τιμονιού είναι θερμαινόμενα σε 3 επίπεδα, για τις κρύες χειμερινές μέρες και νύχτες.

Η Suzuki DL 650 V-Strom διαθέτει ρεζερβουάρ 20 λίτρων για ξέγνοιαστα ταξίδια, ενώ οι αναρτήσεις του αποτελούνται εμπρός από τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa 43mm με διαδρομή 150mm και πίσω από μονό αμορτισέρ Showa με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου, διαδρομής 150mm.

Σημαντικό ρόλο, ειδικά για τη χρήση της ΕΛ.ΑΣ., παίζουν τα εξαιρετικά αποδοτικά φρένα του, που αποτελούνται από δύο δίσκους 310mm με δαγκάνες δύο εμβόλων εμπρός και από δίσκο 260mm με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω, φυσικά με τη συνδρομή του ABS.

Όσο για τη μετάδοση, το κιβώτιο 6 σχέσεων είναι εξαιρετικά ομαλό και καλορυθμισμένο, ενώ στον περιορισμό της κατανάλωσης κάτω από τα 5,0 lt/100km συμβάλλει και η τεχνολογία ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού στο εσωτερικό του V2.

Πηγή: Sport24.gr