ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Νίκος Φίλης: Όχι στη βιντεοσκόπηση των μαθημάτων

Ο Νίκος Φίλης χαρακτηρίζει «άνευ προηγουμένου» την εντολή της Κεραμέως για βιντεοσκόπηση και μετάδοση του μαθήματος στους μαθητές που δεν θα προσέλθουν στα σχολεία – Κάνει λόγο για «προχειρότητα».

Κατηγορηματικά αντίθετος είναι ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη βιντεοσκόπηση και μετάδοση των μαθημάτων από τη φυσική τάξη, όπως αναφέρει ο αρμόδιος τομεάρχης Νίκος Φίλης, ο οποίος επικαλείται και τη σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε.

Ο κ. Φίλης χαρακτηρίζει άνευ προηγουμένου την εντολή «της Yπουργού Παιδείας για βιντεοσκόπηση από τους εκπαιδευτικούς του μαθήματος από τη φυσική τάξη και μετάδοσής του μέσω διαδικτύου στους μαθητές που δεν θα προσέλθουν στα σχολεία».

«Αποδεικνύει όσα υποστηρίζουμε όλο το προηγούμενο διάστημα: την απίστευτη προχειρότητα με την οποία προσέγγισε η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το ζήτημα της συνέχισης του εκπαιδευτικού έργου στις ιδιαίτερες συνθήκες κρίσης που βιώνουμε… Μάθημα με ανοιχτές κάμερες, δηλ. μάθημα που “σπάει” το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή, δεν έχει διανοηθεί να κάνει κανένας υπουργός Παιδείας, σε καμία ελληνική κυβέρνηση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες».

Σε αυτό το πλαίσιο επικαλείται και την ανακοίνωση του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. που καλεί τα μέλη της «να μην υλοποιήσουν το εν λόγω σχέδιο, δηλώνοντας παράλληλα ότι προσφεύγει αμέσως στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Ως τομεάρχης Παιδείας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στηρίζω απολύτως την ανακοίνωση του Δ.Σ. Εξάλλου, ήδη από τις αρχές Απριλίου είχα ζητήσει στη Βουλή τη γνωμοδότηση της Αρχής για τον τρόπο που διεξάγεται η εξ αποστάσεως διδασκαλία, με βάση δηλαδή μια ιδιωτική πλατφόρμα, χωρίς εγγυήσεις. Δεν έλαβα ποτέ καμία επίσημη απάντηση από την Υπουργό».

Κλείνοντας καλεί το Υπουργείο Παιδείας «να ανακαλέσει την πρόχειρη, πολιτική απόφαση για βεβιασμένη επαναλειτουργία των σχολείων, που γεννά ακόμα σοβαρότερα ζητήματα, όπως είναι η απειλή στην υγεία των εκπαιδευτικών, των παιδιών και των οικογενειών τους, για ασήμαντο στην πράξη παιδαγωγικό κέρδος».

protothema.gr